Hoe te branden??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo ik zit hier met een paar bestanden die op dvd gebrand moeten worden.
Maar wie weet welk bestand ik moet branden en met welk programma??
(zie afbeelding)

attachment.php


Alvast bedankt voor een eventuele reactie
 

Bijlagen

  • mdf.jpg
    mdf.jpg
    12,3 KB · Weergaven: 333
En waar kan ik Burn from image vinden in Alchol??? ik zie wel een Image Burning Wizard staan.
En welk van de 3 bestandjes moet ik dan invoegen??
 
sorry niet helemaal goed het is IMAGE BURNING WIZARD :eek:. als het goed is kun je maar 1 openen namelijk de MDS-bestand. hierin staat namelijk in hoe de cd moet worden gebrand
 
Het MDS heb ik geopend, die is overigens maar 5kb, maar als ik dan op next klik, dan krijg ik deze melding:

attachment.php

:confused:
 

Bijlagen

  • mds2.jpg
    mds2.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 300
Al geprobeerd maar dan krig ik na 15% een foutmelding dat het branden is afgebroken.
Het is een PS spel, moeten daar nog aparte instellingen voor zijn dan???
 
Dankje voor je antwoord maar ik denk dat het niet zo werkt met een spel die in de Playstation moet.
Of wel??? Het is geen film voor in een DVD speler.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe een PS eruit ziet (nou ja figuurlijk gesproken dan) dus ik zou op je vraag geen antwoord durven geven.

Mijn gezond verstand zegt dat het format bepaalt hoe er mee om te gaan en niet het doel waar het voor gebruikt wordt.


Ik zoek nog wat verder voor je en als ik iets vind meld ik me wel weer. Uit eigen ervaring kan ik hier geen antwoord op geven helaas.
 
Oke, in ieder geval bedankt voor de moeite.
:thumb:

Geplaatst door martin van de mortel
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe een PS eruit ziet (nou ja figuurlijk gesproken dan) dus ik zou op je vraag geen antwoord durven geven.

Mijn gezond verstand zegt dat het format bepaalt hoe er mee om te gaan en niet het doel waar het voor gebruikt wordt.


Ik zoek nog wat verder voor je en als ik iets vind meld ik me wel weer. Uit eigen ervaring kan ik hier geen antwoord op geven helaas.
 
heb je hier iets aan?

Just a note to everyone,

I burn Movies in VCD, SVCD, DIVX, DVD, and Playstation Games as well as X-Box Games....

and with everything I do I only use a very limited number of programs... JUST A FEW... IT DOESN'T HAVE TO BE MADE THAT COMPLICATED

STOMP Record Now Max or also known as SONIC Record NOW Deluxe. Is a perfect program for burning almost "ANY" Format of Image File to CD OR DVD. It will do Movies Playstation Games X-Box Games It will Do ISO Images, MDF Files, Bin Cue Images, AND TONS MORE.... AND IS VERY STABLE PROGRAM, IF ANY ONE NEEDS THIS PROGRAM PLEASE LET ME KNOW AND I CAN FIND A WAY TO GET IT TO YOU SOMEHOW>>>>>>

Also:
Good Ol' NERO Burning Rom I use this Exclusively when I have a DVD IFO & VOB FILES a nd am authoring a DVD...

I Don't have to mess with Alcohol or any other programs to burn, THESE TWO WORK FOR EVERYTHING.

I use CDR-WIN when doing Karaoke CD's but thats a different story alltogether.

I only Use WIN-RAR to extract Images

When Ripping a Retail DVD I only use "Smart Ripper, it is so simple & user friendly that your 6 yr old kid could use it and it will rip a Retail DVD in less than 20 min.

And when done Ripping (If the Disc is larger than 4.5 Gig, There is only 1 Program to use to Process it down to size so you can burn in NERO, That is DVD2one again very simple point & Click to use and will process an entire DVD in less than 20 min. It even Gives you the option to process the entire DVD with Menus and extras or just the Video for higher bitrate movies in certain situations, You can even pick which Audio Tracks you wish to include or exclude with the click of a button...

There are so many programs put there that scare people off because of how complex they are but I am here to let you know, they are not necessary and I have tried them all...

I can get 5 movies in the mail from NetFlix at Noon and have them all Ripped, Processed & Burned with less than 15min of actual work and less than 5 hours of Prrocessing time... Back in their Envelopes an in the mail box to ship off and get another 5 in 3 Days...

If anyone has any questions or wants copies of these programs just email me and I can either point you in the right direction or find a way to get them to you....

Skippy
SlimShadySkip@PunkAss.com

18 Jan 2005 01:51 pm
Posted by AngelEyez (Guest)

Hi there... I've gone through the entire thread of this post and I thought I followed burning mds/mdf files along the way but since I've now just gotten ISOBuster I'm having to admit that I'm lost... Can I please have someone give me a straight forward explanation as to how to burn MDS/MDF files or how to convert to bin/cue (Which I've used before)

Also are MDS/MDF pc games or only for playstation? I personally downloaded CSI and it's in 3 cd's but in these formats... It's listed as a PC game however an earlier post said something about playstation so I'm no longer sure...

One more thing... What is alcohol 120%? I use BitTorrent for my searching and Nero for burning...

Thanks for any help you can give... smiley
 
18 Jan 2005 01:51 pm
Posted by AngelEyez (Guest)

Hi there... I've gone through the entire thread of this post and I thought I followed burning mds/mdf files along the way but since I've now just gotten ISOBuster I'm having to admit that I'm lost... Can I please have someone give me a straight forward explanation as to how to burn MDS/MDF files or how to convert to bin/cue (Which I've used before)

Also are MDS/MDF pc games or only for playstation? I personally downloaded CSI and it's in 3 cd's but in these formats... It's listed as a PC game however an earlier post said something about playstation so I'm no longer sure...

One more thing... What is alcohol 120%? I use BitTorrent for my searching and Nero for burning...

Thanks for any help you can give... smiley


<B> Jammer dat hier geen antwoord op is! </B>
 
ga eens opzoek naar dvddecrypter ( www.dvddecrypter.com ) kies na installatie en openen voor Mode -> ISO -> Write W

zoek dan het juiste file (MDS) op door te klikken op het mapje achter please select a file.

als dat ingeladen is klik dan op de afbeelding(knop) hd naar dvd.
dvddecrypter zou nu moeten gaan branden.

Evt als je geen zin hebt om dvddecrypter te gebruiken eens kunnen kijken om in alcohol onder voorkeuren bij brand opties instellen dat je een playstation wilt branden.

Mijn voorkeur gaat uit naar dvddecrypter ten eerste is deze gratis en ten tweede brand dit programma echt bijna 100% van de image files.
 
gebruik zelf altijd dvddecrypter om er o.a. dvd's uit iso te branden. Bevaltmij heel erg goed dat proggie.

Ik wist niet dat je er ook spellen voor de ps mee kon branden.
Ik weet zowiezo niet veel over PS:eek:
Meer over gamecube :D
 
Bedankt :thumb: ik neem aan dat ik dan het grootste bestand moet branden??
Ik heb DVdecrypter dus dat is geen probleem.


Geplaatst door tazman
ga eens opzoek naar dvddecrypter ( www.dvddecrypter.com ) kies na installatie en openen voor Mode -> ISO -> Write W

zoek dan het juiste file (MDS) op door te klikken op het mapje achter please select a file.

als dat ingeladen is klik dan op de afbeelding(knop) hd naar dvd.
dvddecrypter zou nu moeten gaan branden.

Evt als je geen zin hebt om dvddecrypter te gebruiken eens kunnen kijken om in alcohol onder voorkeuren bij brand opties instellen dat je een playstation wilt branden.

Mijn voorkeur gaat uit naar dvddecrypter ten eerste is deze gratis en ten tweede brand dit programma echt bijna 100% van de image files.
 
Geplaatst door Lerosa
Bedankt :thumb: ik neem aan dat ik dan het grootste bestand moet branden??
Ik heb DVdecrypter dus dat is geen probleem.



Je kunt maar 1 file inladen in dvddecrypter en dat is het mds file daar staat ook de info in hoe iets gebrand moet worden enz.
 
Maar die is maar 5 mb???? dat kan toch geen heel spel worden??
Het mdf file is 4 Gig.
En als ik het mdf file pak in dvdecrypter dan brand hij hem, maar ik geloof dat dvdecrypter alles wel brand wat jij wilt ;)
Dus ik twijfel nu wel welke ik moet branden.
 
normaal gesproken zou in het mds file de info moeten staan wat er gebrand moet worden.

je hebt ook een MD0 file staan van 244 mb zie ik het zou best eens kunnen dat het mdf file gespilts is en dat die md0 er bij moet.
die info staat in het mds file.

maar proberen om het mdf file te branden kan altijd kan je hooguit 1 dvd kosten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan