2 cd's 1 ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

martn

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
Berichten
55
Ik heb een probleem, ik heb een film gedownload en dat zijn 2 cd's, ik heb ook ondertitleling erbij gedownload maar dat is gewoon 1 bestand (voor dvd denk ik) en hoe kan ik de ondertiteling splitsen of gewoon van de 2 cd's 1 dvd maken? plzz help..

Alvast bedankt,:D
 
even wat verder rondneuzen kan soms wonderen verrichten want veelal is er ook een srt bestand voor z.g. 2 dvd's films.
Hoe heet de film ?
 
Een stomme vraag misscien maar hoe dowload je films en waarmee. Ik heb een dvd brander en het enige wat ik ermee doe is origenele dvd's shrinken en dan (met dezelfde structuur branden. Voor de rest ben ik een newbie wat films downloaden betreft.

Wat voor extenties heeft een film en kan je die ook met kazaa downloaden?
 
Als je een week de tijd hebt om op Kazaa te wachten.............. dan kan dat ja.
 
Ik download met torrents site's, en de film heet Spongebob the movie :D
 
Een week of 2 geleden was ook ik onwetend op dit terrein :

nu brand ik .img files naar DVD, .VOB files naar DVD, AVI naar DVD en ik kan de hele handel ook nog voorzien van Nederlandse ondertitels als dat nodig is.

Lees dit maar eens aandachtig door (trek er een dag of twee voor uit, incl. het oefenen en films branden zal weinig geheimen meer hebben)
 
Wat is de extensie van je ondertitel bestand en van je filmbestanden?
 
de ondertiteling = .srt
en de 2 cd's zijn cue\bin en als ik dat met deamontools ofzo ga laden dan komen er 4 mapjes (EXT, MPEGAV, SEGMENT en Vcd) en in het mapje EXT zitten 2 .Vcd bestanden, in het mapje MPEGAV zit 1 .dat, in het mapje SEGMENT zit geen bestand en in het mapje VCD zitten 4 .VCD bestanden:( (en de ondertiteling zit niet op de cd maar heb ik gedownload) en kan ik er misschien ook 1 dvd van maken zodat het geen 2 cd's meer is en dan de ondertiteling erover gooien:D

Alvast Reuze bedankt,
 
Wat ik zelf meestal deed in dit soort situaties is het volgende:

Uit de twee bin bestanden de MPG files extracten met isobuster. Je hebt dan twee mpg-bestanden.

Deze twee bestanden met tmpgenc aan elkaar plakken. Soms zijn ze niet te laden in tmpgenc. Dan laadde ik ze stuk voor stuk in virtualdub en maakte daar een frameserver aan. Dit bestand laadde ik dan in tmpgenc en zeete hem om naar een nieuw mpg-bestand. Als je dit voor beide bestanden hebt gedaan kan je ze wel achter elkaar plakken met tmpg enc.

Even met sunsync de ondertitels synchroniseren met de film en met Sub2SSa omzetten naar ssa bestand.

Dan kan je dit nieuwe mpg bestand weer laden in virtualdub de ondertitels toevoegen. Weer met frameserver opslaan en vervolgens laden in tmpgenc. En weer een niuw bestand aanmaken. Dat bestand kan je weer omzeeten naar DVD formaat, en daarna bewerken met tmpgencDVDauthor. Dan is het van dvd formaat.

Kijk ook eens op deze site: http://wintips.filmt.nl/
 
okey, en heel erg bedankt ik zou het proberen en als het niet lukt dan hootr u het nog wel... maar het lijkt me redelijk duidelijk (en bedankt voor de moeite):D

M.Vr.G,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan