Muziek op Geocities website

Status
Niet open voor verdere reacties.

hakkoo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
8
Hallo ik heb sinds kort en website bij Geocitie.com
De vraag is :

Wat ik ook probeer ik kan er geen muziek erop krijgen op mijn site
Ik haal de muziek van Kazaa maar wil dat dan UPLOADEN maar dan elke keer een foutmelding
Wel met ÉÉN nummer wel maar dat is WMA nummer maar met mp3 lukt dit niet

Graag duidelijke uitleg ben niet zo PC technisch

Maar wie kan me helpen hoe MIJ dit wel lukt

ALvast bedankt

Groetjes Hakkoo
 
Allereerst is downloaden van muziek via kazaa illegaal! Ten tweede is de extensie .mp3 waarschijnlijk uitgesloten van upload, omdat het domweg illegaal is muziek aan te bieden van derden via internet.
 
Tarabass, ik ben het voor een groot deel met je eens. Echter downloaden van muziek is niet illegaal. Verspreiden van muziek (en dus ook uploaden) is wel illegaal.
 
Geplaatst door Wim1960
Tarabass, ik ben het voor een groot deel met je eens. Echter downloaden van muziek is niet illegaal. Verspreiden van muziek (en dus ook uploaden) is wel illegaal.

Ik weet hoe het werkt, qua upload/download, maar als niemand upload valt er niets te downloaden. Voor mij dus ook grote verbazing dat kazaa bestaandsrecht heeft!

Daarbij kan ik me er kwaad over maken dat mensen denken dat je muziek gewoon gratis kan downloaden en dan ook nog op een internetsite kunnen aanbieden! Vandaar dat ik beide "illegaal" noem...
 
Ik haal de muziek van Kazaa
dit stukje had je moeten weglaten.

(laten we maar naïef zijn en denken dat er op die gedownloade muziek geen copyright geldt)

Illegale praktijken niet vermelden op dit forum, maar al wie zegt dat hij nog nooit een liedje van het net heeft gehaald, liegt. Ik zou geen liedjes waar copyright op geldt, distribueren op het net.

@Tarabass: Die gemixte mp3's op jouw site, betaal je eigenlijk veel voor dat copyright te verkrijgen? Of hoe werkt dat?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan