foto afdrukken op papier `10 x 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
278
Ik wil via mijn printer digitale foto';s afdrukken op fotopapier 10 x 15
Het resultaat is dat het papier niet geheel gevuld wpeordt maar bv maar voor 8 x 11


Hoe kun je dat aanpassen?
Ik heb mijn printer wel de opdracht gegeven om af te drukken op 10 x 15..

Henk
 
Als het papier de afmetigen heeft van 10 x 15 wordt de foto kleiner. de printer heeft wel wat ruimte nodig om het papier te transporteren.
 
Geplaatst door monaco
Als het papier de afmetigen heeft van 10 x 15 wordt de foto kleiner. de printer heeft wel wat ruimte nodig om het papier te transporteren.

Nee hoor, dat is niet nodig, wat wel nodig is dat de printer 'borderless' afdrukken (kantlijnvrij) ondersteund, niet alle printers kunnen dat.

dus de vraag is eigenlijk, wat is het merk en type printer en ondersteund deze het kantlijnvrij afdrukken?
 
Ik heb even wat door de handleiding heen gelezen, maar kan daar niets terug vinden over 'kantlijnvrij' printen.
Ik heb zelf een Canon en daar staat het duidelijk aangegeven bij de printerinstellingen, als dat bij jou niet het geval is, vrees ik dat het niet gaat lukken.
 
ik geef aan papierformaat foto en afdrukformaat photo 102 x 152


Maar jammer dan houdt het op...
 
Je kan smokkelen door zelf een papierformaat op te geven dat iets groter is, dus zoveel groter als je nu als 'witrand' hebt, het is een beetje experimenteren maar kan wel.
Het grote nadeel hiervan is, je loopt een behoorlijk risico dat de hele printer aan de binnenkant onder de inkt komt te zitten omdat er net naast het papier geprint wordt.
 
Wat zijn de afmetingen van het papierformaat dat je gebruikt?

HP geeft aan dat je voor de 930 papier moet hebben met de volgende maat:10 x 15 cm plus snijtab!
De zichtbare afdruk wordt kleiner!!!!!

Gebruik je XP, maak dan gebruik van de WIZARD AFBEELDINGEN AFDRUKKEN.

Zie ook: klik
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan