overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

owens

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
9
Ik heb een mp3 speler van Xiron en ik heb audiograbber.
Hoe moet ik een cd overzetten naar mp3 en vervolgens overzetten op mijn mp3 speler.
Wie kan mij helpen?
groetjes
 
je moet dan de cd rippen
zijn verschillende progjes voor ff googlen
heb je geen handleiding bij je mp3 speler ?
staat wel in hoe je em aan sluit op je pc etc.
 
Je download Audigrabber. Freeware.
Deze ript zoals je wilt in wav of mp3.
Die mp3 staan dan klaar in een map om overgebracht te worden. Dit deel kun je alvast doen.

De rest gok ik.
Ik heb geen mp3 speler maar je zult er wel een stukje software bij gehad hebben om de boel van a naar b te brengen.
Of die mp3 speler verschijnt in je verkenner als extra ding en dan kun je die mp3 overslepen.
 
Windows mediaplayer 10 kan ook cd's rippen naar mp3. Deze kun je ook gewoon downloaden. Werkt heel makkelijk.

Heeft je mp3 speler geen usb uitgang? Zo ja, die kun je dan in je usb poort pluggen en in de verkenner wordt hij gezien als verwisselbare schijf.
 
Maar Windows Mediaplayer geeft geen 320. En al wordt beweerd dat192 bij M net zoveel is als een andere mp3 met 320.......daar stink ik toch mooi niet in :) Als ik iets mijd met downloaden dan is het 192 wel.
 
Dat verschil 320 / 192, gaat dat niet over een MP3 in 320 die gelijk is aan een wma in 192?
 
Laatst bewerkt:
Windows beweert wel zoiets maar ze klinken lang zo goed niet.
Als je met audiograbber ript kun je in 320 rippen (de beste kwaliteit) bovendien kun je de Lame encoder er inzetten of hij zit er zelfs al in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan