mis verbindingsmonitor in rechter hoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb een thuisnetwerkje van twee computers. De hoofdcomputer heeft XP en de tweede computer heeft ME.
Ik kan op de tweede computer (ME) niet zien of ik verbinding heb. Het monitorretje mist rechts in de hoek. Hoe kan ik er voor zorgen dat dat monitorretje rechts in het beeld verschijnt.


Erik
 
Dat zit niet in ME bij mijn weten, wel als je inbelt met een analoog modem. Er is daar wel een progje voor, heb die tip geloof ik eens van Tanje1968 gelezen. Lanled: Description by publisher
LanLed is a tiny Tray application useful to monitor TCP/IP traffic on any adapter.This little application shows a tiny icon like the one for a DIALUP connection, so you can see if your LAN is working or not...
The tooltip shows TCP/IP segments sent and received. Completely Freeware, written in Assembler to be small and Fast.
http://www.simtel.net/product.php?url_fb_product_page=54666
 
bedankt voor je antwoord, ik zal zeker gebruik maken van het programma'tje.
Maar ik nu even niet op de site komen.

Erik
 
Wel goed lezen hoor: Operating Systems Windows 95/98/ME/NT3/NT4/2000 Bovendien heeft XP zelf die mogelijkheid dus is dat progje ook niet nodig. :)
 
Ik heb alles maar even opnieuw gedownload en geinstalleerd. en nu werkt het wel.
Bedankt.

Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan