Ik zoek .....

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
182
Hallo , ik zoek een goed simpel gratis prg om dvd covers mee te printen en een goede site waar ik deze covers kan downloaden , mvg PiPi

gaarne links posten , bvd:thumb:
 
Links mogen hier niet geplaatst worden.

Huisregels:

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Ik betwijfel ook of er volledige gratis versies zijn (geen trial dus)

Deze http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=dvd+cover+print zijn in ieder geval niet gratis voor zover ik kan zien.
 
Laatst bewerkt:
@Tanja,

Zijn dvd covers warrez.?
Ik heb een site waar ik dvd covers weghaal en die bieden ook een programma aan waar je de covers mee kunt printen.

Ik zelf denk dat dit geen warrez is, maar ja wie ben ik.
 
Ok, dan heb ik niets gezegd;) Ik dacht voor het geval we weer een heel topic gaan discussieren wat wel en niet mag......laat ik het gelijk maar vragen.
 
@puppie, :D

Nou ik weet het ook niet zekers maar ik denk dat de covers van officiele DVD's toch echt auteursrechtelijk beschermd zijn? ;) (Veel afbeeldingen zijn dat trouwens)
 
Geplaatst door Tanja1968
Ok, dan heb ik niets gezegd;) Ik dacht voor het geval we weer een heel topic gaan discussieren wat wel en niet mag......laat ik het gelijk maar vragen.

Tja Tanja en de discussie gaat alweer beginnen.
Joost geeft ook weer een mooi antwoord.

maar de vraagsteller moet gewoon google gebruiken.
 
pffff iedereen doet het maar niemand mag wat zeggen...echt weer hollands dit

drama
 
gebruik google eens en type daar dan b.v. eens cdcovers in het zoekbalkje. of dvd covers.
of moet ik toch een link plaatsen.....:rolleyes:
 
Geplaatst door pipi666
pffff iedereen doet het maar niemand mag wat zeggen...echt weer hollands dit drama

Alleen belgen noemen hollanders hollanders.;)

Niet slim om te zeggen op een "hollands" forum.
 
Geplaatst door James007


Alleen belgen noemen hollanders hollanders.;)

Niet slim om te zeggen op een "hollands" forum.

geboren en getogen in amsterdam , srry maat
 
www

alsof we allemaal zo heilig zijn, iedereen heeft kasten vol gecopieerde cd's dvd's etc....wie kent niet iemand die dvd's verkoopt aan jan en alleman , nou ik heb me huis vol met copies en ik ben er trots op en iedreen mag het weten.

gegroet scheinheiligen.
 
Re: www

Geplaatst door pipi666
alsof we allemaal zo heilig zijn, iedereen heeft kasten vol gecopieerde cd's dvd's etc....wie kent niet iemand die dvd's verkoopt aan jan en alleman , nou ik heb me huis vol met copies en ik ben er trots op en iedreen mag het weten.

gegroet scheinheiligen.

Laat PETER BRRRRRRRRRRRRRRRR de VRIES het maar niet HOREN!!??
 
Re: www

Geplaatst door pipi666
gegroet scheinheiligen.

@pipi666

voor dat leuk groetje van je krijg je bij deze een waarschuwing van me de volgende waarschuwing kan een ban inhouden.

Je gedraagt je gewoon normaal op dit forum met normale taal en houd je aan de huisregels anders zoek je een ander forum waar je dit wel kunt doen.

Bij deze gaat dit topic dicht evt recaties kunnen via mail of pb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan