Opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diesel1512

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Berichten
11
Hallo kan iemand mij helpen.
De computer start elke keer met problemen op. De computer start op tot dat het windows XP teken in beeld komt dan zie je dat balkje nog bewegen en dan start de computer opnieuw op dit gaat meestal zo 4 keer door. Soms wordt er een checkdisk uitgevoerd soms worden daar fouten gevonden in index $130 zwevende bestanden worden verwijderd. De computer start daarna gewoon op. Steeds komt dan ook de map Common in beeld met daarin de file BIN en daarin zit het programma wincinema manager. Daarna kan ik gewoon alles met de computer doen. Als ik bijvoorbeeld dan opnieuw op laat starten is er niets aan de hand. De problemen beginnen pas weer als de computer een tijd uit geweest is. Heeft iemand de oplossing????????????

Alvast bedankt.
 
Misschien zegt dit je iets
http://www.intervideo.com/jsp/WinCinema_Manager_Download.jsp

Haal die wincinema eens uit je opstart via uitvoeren/msconfig/opstarten, wincinema uitvinken..

Je kan via deze computer eigenschappen geavanceerd "opstart en herstelinstellingen"
De computer automatisch opnieuw opstarten - uitvinken..
Dan zie je waarscheinlijk wel een stopmelding de volgende keer als die fout optreed..
:confused:

Video progrjes romelen met je grafische drivers misschien moeten die geupdate worden..:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan