AVI file naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
288
Ik heb een film/muziek compilatie van 500Mb en wil die met NERO 5 op een DVD branden.
Ik krijg echter steeds de foutmelding: "Niet aanwezige bestanden VIDEO_TS.IFO en VIDEO_TS.BUB", proces beeindigen?
Er staan wel 2 mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS in het compilatiescherm, maar die zijn leeg.
Als ik tóch doorga met branden komt de AVI file wel op de DVD, maar speelt nergens op af.

wie weet wat ik fout doe?

thanks -theo
 
een avi file kun je niet zomaar als dvd branden.

je zult eerst moeten zorgen dat het avi file dvd geschikt wordt.
Kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je onder avi / mpeg naar dvd een uitleg.
 
AVI naar DVd

Als ik dat allemaal goed begrijp ben je er dus niet als je NERO alleen aanschaf?
Terwijl zij (NERO) toch luid en duidelijk stellen dat een DVDtje maken nog nooit zo eenvoudig was!

Is er echt geen eenvoudiger manier?

groeten,
theo
 
je zult dan nero vison of de nieuwste versie nero reload moeten gaan gebruiken deze schijnen inderdaad opties te hebben om direct een dvd te maken.
Of ze dit ook kunnen vanaf een avi file weet ik niet.
 
AVI op DVD

Ja, inderdaad je moet Nero Vision Express 3.0 hebben (was 2.0). Hier kan je eenvoudig met een paar muisklikken je AVI files omzetten naar DVD. Start en menu's maak je eenvoudig zelf aan, of laat je automatisch door Nero Vision aanmaken.
Als je de versie NERO burn 2.0, 3.0, 5.0 of 5.5OEM hebt dien je een uploade te kopen van $39, vanaf NERO6 schijnt Vision erbij te zitten.
30minuten AVI beeld met geluid duurt 71/2 uur schrijven! Is daar nog iets aan te doen?
Tevens het gratis progje http://www.headbands.com/gspot/ gedownloaded, die zoekt welke ontbrekende codec's er zijn. Hoe je hier precies mee ommoet gaan is me niet duidelijk. Als je de AVI hiervandaan echter start in de Windowsplayer en hij doet het is alles ok!
www.weethet.nl heeft me uiteindelijk op het spoor van dit alles gezet, waarvoor dank.
Zijn er nog meer Nero Vission gebruikers hier?

groeten,
theo
 
Ik gebruik ook al tijden Ner Vision Express, en dat werk perfect. Een avi bestand van 800 mb recodeerd en brand ie binnen 2 uur. Die 71/2 klopt niet, er zal iets verkeerd ingesteld staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan