Hoe DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kira

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
179
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje : Ik wil een dvd branden maar ik weet niet goed hoe!!
Ik heb momenteel 2 film ripfiles: nl audio_ts (daar zit niets in) en video_ts ( daar zit heel veel in)

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet branden en welk brandprogje ik hier het beste kan voor gebruiken.

Alvast bedankt.
 
Ik zou liever zonder nero werken. Zijn er nog andere programma's die dit kunnen.
 
easy cd - dvd creator kan dit ook.
Maar waarom niet met nero?
 
Hoi,

Ik heb het beprobeerd met nero zoals vermeld in de link van ibiza. Ik start Nero Burning op maar kan dan niet kiezen voor DVD. De lijst die links in het kader staat gaat allen over CD. De versie die ik heb is nochthans recent, ik heb de updates zopas gedownload en geinstaleerd.
Om op de vraag van puppie te antwoorden: er staan zoveel tips van nero om te branden op het net, maar als je er dan één van gebruikt lukt het nooit. daarom zo anti NERO. Natuurlijk kan dit ook aan mij liggen hoor!!!!

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
waar cd staat er rechts een pijltje daar op klikken kun je kiezen of voor een dvd of cd gaat
 
Lukt niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kan iemand het uitleggen via Nero Startsmart.
 
Sorry jongens maar ik geef het op met NERO.
 
nero burning rom openen
veranderenen van cd naar dvd (zie bij lage )

dvd video openen ,op nieuw klikken
map video open
daar uw gedownload bestanden in slepen
map sluiten en branden maar
 

Bijlagen

  • sreenshot.jpg
    sreenshot.jpg
    39,4 KB · Weergaven: 115
Hallo Ibiza, ik begrijp je bijlage helemaal. Maar ik kan dat niet veranderen aangezien dat dit balkje er bij mij niet staat (Nero burning rom). Je kan het zelf eens bekijken als je wil in bijlage.
Ik begrijp er ook niets meer van.
Groetjes.
 

Bijlagen

  • printscreen.jpg
    printscreen.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 105
aan je printscreen te zien heb je geen dvd-brander
maar een cd-brander

of moest je 2 branders hebben ff veranderen naar dvd-brander :thumb:
 
Ja zeg dom hé.
Nu gaat het wel !!!!!!!
Bedankt Ibiza en groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan