bin bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstraeten

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2004
Berichten
243
ik heb juist een film gedownload en dat zijn allemaal winrar bestanden
en als ik die uitpak krijg ik een bin bestand maar als ik het open zijn dat een hoop gegevens
hoe kan ik die laten afspelen
 
een bin bestand kun je inladen in een virtuele cd romspeler, zoals deamon tools
 
ja maar hoe moet dat dan
hoe kan ik die film afspelen en hem daarna op dvd branden
 
hoe werkt Deamon-Tools,

Deamon-Tools is een programma die je in staat stelt om Image bestanden te bekijken (gebruiken) voordat je ze brand, of om meteen vanaf je extra drive letter te installeren.

Hier kan je het programma downloaden, als je het hebt geïnstalleerd dan zie je in Verkenner dat je er een extra drive letter hebt gekregen, en dat je naast je klokje rechtsonder een rood onweerstekentje ziet staan.

Als je nu via een download programma een ISO of ander image bestand hebt gedownload dan klik je met rechts op dat onweerstekentje naast je klokje en klikt dan op het menu wat je dan krijgt op "Device 0 [driveletter] no media" en dan op MOUNT IMAGE, blader in het venster wat je dan krijgt even naar het Image bestand toe en klik daarop en dan op openen.

Nu zie je een extra cd drive, waarin dat .bin bestand dan als een cd word weergegeven. dan kun je het gaan afspelen of branden.

In veel brandprogramma`s zit ook de mogelijkheid om vanaf een image bestand te branden, dan kun je direct je .bin bestand selecteren en op cd zetten
 
bij een bin betand hoort ook een cue bestand.
met nero laad je dan dat cue bestand in en dan gaat nero vanzelf de cd/dvd branden. (mode image branden0
Cue en Bin moeten wel in dezelfde dir staan.
 
een bin bestand branden zonder cue bestand gaat erg goed met dvddecrypter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan