Geluid loopt voor op beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

alcatryn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
30
Wanneer ik een AVI met Nero omzet en brand naar DVD, dan loopt het geluid 1 a 2 seconden voor.
Weet iemand waar dat aan ligt?
 
Zit er nergens een optie dat je een vinkje kan zetten bij iets van: Geluid en beeld synchroon laten lopen?
 
Zoek in helpmij met de ZOEK functie maar een op SYNCHROON. Velen hebben dit probleem.

Loopt het geluid in het begin wel goed? En loopt het later pas verkeerd?
 
Ik heb een zelfde soort probleem. Ik heb van een vriend een paar mini dvd schijfjes uit zijn dvdcamera met de bedoeling daar één dvd van te maken.
Ik heb de schijfjes via NeroVisionExpress 3 naar de harde schijf gehaald. Toen kreeg ik diverse mpg files. Van de vele honderden heb ik toen 9 mpg gemaakt. Als ik die 9 files bekijk, dan loopt het geluid synchroon, maar als ik met NeroVision daar een dvd van maak, dan loopt het geluid voor op de beelden.
Ik heb ook geprobeerd met DVDLabPro van die 10 mpg files een dvd te maken, maar hetzelfde resultaat.
Ook heb ik WinDVD Creator 2 geprobeerd, maar die geeft slechte beeldkwalitieit en ik begrijp niet hoe ik daar een goede menustructuur kan maken, maar het geluid blijft daar wel synchroon.
Nu weet ik het niet meer, heb me suf gegoogled, wie kan mij verder helpen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan