beeldscherm pixels

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
olla,
ik probeer mijn beeldscherm via de gewone weg op hoge resolutie te krijgen maar hij wil niet. de pijl laat zich niet bewegen!
nou heb ik her en daar gehoort dat het temaken heeft mijn mijn videokaart.
ik heb geen discette on cdrom waarmee ik deze had kunnen installeren.

weet iemand hoe ik achter kan komen welke videokaart ik heb en hoe de nodige stuurprograma kan downloaden en installeren?
alvast bedankt
you keep it cool and i ik keep it kalm.
 
Op internet kijken. Kijk als je de naam niet weet van je videokaart in de computer zelf. Op het board staat altijd wel een naam. Zoek dan op internet welke drivers ervoor zijn.

Joop
 
kaart pixels

hallo ik ben via lavalys achter welke videokaart ik heb; ik heb directx ik heb drivers voor directx gedownload en geinstalleerd maar;
ik kan de resolutie pijl nog niet verschuiven.
weet iemand wat het probleem kan zijn?
 
Hoi ,

Direct x is volgens mij geen merk van een videokaart.
Als je bij everest het mapje computer opent en klikt op overzicht zou bij scherm het merk en type videokaart moeten staan.

GR,
Modag:cool:
 
videokaart pixels

hallo allemaal,
ik ben nog bezig met het instellen van de resolutie van mijn beeldscherm.
mijn videokaart is:standaard pci grafischem adapter (vga).
ik begrijp dat ik nu drivers voor deze videokaart moet zoeken en installeren, zodat ik de resolutie van mijn beeldscherm kan veranderen.
weet iemand waar ik op internet (ik heb geen diskette of zo) ggeschikte drivers kan downloaden?
ps is het met downloaden en installeren klaar of moet ik dan nog andere stappen ondernemen?
alvast dk gegroet,
 
Je zult eerst de naam van de videokaart te weten zien te komen. Standaard PCI is niet de naam van je videokaart.

Anders dien je de kast open te maken en te kijken op de videokaart
 
videokaart naam en drivers

hallo ik heb geen verstand van videokaart.
op mijn videokaart staat: card2 x5

als ik in de computer kijk staat 3dfx voodoo
en: intel i740 vga

wat is nou de naam van mijn videokaart en nog belangrijker waar kan ik terecht voor de juiste drivers?

ik snap het niet helemaal wil iemand mij helpen?
gegr. alv bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan