Mpg op een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dakos

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2005
Berichten
14
Hallo,

I kweet niet of ik goed zit maar ik kon geen betere onderdeel vinden.
Ik wil graag een zelf gemaakte mpg filmpje op mijn site plaatsen maar wat voor html code moet ik daar voor gebruiken?
Ik wil dat het filmpje direct op mijn site wordt afgespeeld. Dus je klikt op Play en daar gaat ie dan.
Iemand een idee?
 
Gebruik de volgende code:

< embed src="filmpje.mpg" loop="0" height="300" width="400" autostart="false" hidden="false"< /embed>

De bezoeker krijgt dan een player te zien zoals in de bijlage, waarmee hij of zij de film zelf kan besturen.

Uiteraard moet je de afmetingen die hier staan aanpassen aan je filmpje.

Haal de spaties die ik hier achter de < tekens heb gezet weg. Die moeten hier staan omdat de code anders op Helpmij niet getoond wordt.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Prima het werkt bedankt.
Maar nu nog even een andere vraag. Hoe kan ik voorkomen dat de video bestand wordt gedownload.
Ik bedoel er zijn altijd wel manieren te vinden om iets binnen te halen maar hoe zou ik er voor kunnen zorgen dat mensen niet zo maar via http:://www......./movie.wmv mijn filmpje kunnen downloaden?
 
Dat kan niet.
Het bestand komt altijd in de Tijdelijke Internetbestanden van degene die het bekijkt.

Guus.
 
Juist. Nee ik dacht dat het mogelijk was. Ik heb iets gelezen over mms. Dus in plaats van http staat er dan mms voor waardoor de file altijd in media player wordt geopen. ook als je de link in je brouwser zou plakken
 
MPEG film plaatsen op site

Beste webmasters,

Ik heb bovenstaande vragen en reacties gelezen en uitgeprobeerd op mijn site, maar krijg het niet voor elkaar. Ik werk nog met FrontPage 2000 en heb een site geplaatst op mijn domein. De mediaplayer krijg ik wel te zien, maar het filmpje wordt niet gevonden (terwijl deze wel op de server staat en de verwijzing naar mijn idee wel ok is)

Kan iemand mij hierin bijstaan dit voor elkaar te krijgen?

Alvast heel erg bedankt

Groeten Jarno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan