nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

noeky

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
20
halllo, ikheb nero nero suite V6.3.1.18F( oem suite)geinstaleerd,omdta ik er niet uitkom met wmp10.Ik heb een cd 'tje gebrand (audio)maar kan die niet afspelen op mijn stereo (slaat steeds over)ik probeerde de brandsnelheid te verlagen,maar kon niet vinden waar ik dat moet instellen?
In nero express gaat dat automatisch tegenwoordig?Vervolgens heb ik nero geupdate naar nero-6.6.0.8 omdat daar nero burning rom in zou zitten ,waar je wel handmatig de brand snelheid zou kunnen in stellen,maar helaas ik kan het niet vinden?ik heb een cd writer(van 4×4×32.) weet iemand raad bv wat is de spin off?
IK heb een gevoelige stereo maar eerdere gebrande cd speelt hij wel normaal af die met wmp9 had gebrand.Of moet ik anderde dingen anders instellen ?? help me?groetjes noeky
 
Geplaatst door noeky
...Vervolgens heb ik nero geupdate naar nero-6.6.0.8 omdat daar nero burning rom in zou zitten ,waar je wel handmatig de brand snelheid zou kunnen in stellen,maar helaas ik kan het niet vinden
- Als je het programma opent, dan kan je bij het "burn" tabblad, je brandsnelheid invoeren.
- Als je tijdens het samenstellen van je cd naar "file" en dan "compilation properties" gaat, dan kan je dat daar ook veranderen.
- Als je klaar bent met liedjes naar je compilatie te slepen en je duwt op de brandknop, dan krijg je weer eerst een venster, waar je opnieuw de brandsnelheid kan veranderen, als je dat nog niet gedaan zou hebben.

Je kan trouwens ook je buffer wat hoger zetten, dat doe je door naar "file" te gaan, dan "preferences" en dan het tabblad "ultrabuffer" te nemen. Neem daar in het keuzelijstje "manual configuration" en zet hem goed hoog, als je RAM geheugen dit toelaat nl.

Ik heb alle delen nu in het engels vernoemd, omdat ik de engelse versie heb, maar ik denk dat je wel verstaat waar je moet zijn. Zoniet, gil!;)

Succes!

PS: zal er veel te veranderen vallen als je maar 4x kan branden, lager gaat niet hoor... meestal toch niet
 
thx oo7 ik heb nero al weer afgegooid en ga verder zoeken mischien moet ik maar ik maar een soort cdr gebruiken die mn onkyo wel normaal afspeeld.
bedankt voor je reaktie.
laterz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan