mp3 naar midi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Iemand enig idee of er gratis tools zijn om mp3's om te zetten naar midi/polyphonicfiles?
 
En daar is weer zo'n gratis zoeker, helaas ik heb voor je meegezocht maar helaas..... wat ik wel vondt was DEZE site, de handige downloader weet wat er mee te doen zou ik zeggen.
 
Geplaatst door jjw
En daar is weer zo'n gratis zoeker

En wat bedoel je daar nou weer mee?

Voor zo een beetje elk stukje betaalde software bestaat ook een freeware-tegenhanger.... dus waarom betalen voor iets dat ook gratis kan....

Maar iig bedankt voor het meezoeken ;)
 
Ik maakte een grapje Sarvo..... ik ben zelf ook een geoefend gratis zoeker en vreselijk legaal iemand.....:D
 
legaal.... wie bepaalt er wat legaal is en wat niet....

Het is jammer dat die crackpages vol zitten met dialers, spyware en virussen.... waar zijn toch die begindagen van het net gebleven :evil:
 
Geplaatst door Sarvo
legaal.... wie bepaalt er wat legaal is en wat niet....

Het is jammer dat die crackpages vol zitten met dialers, spyware en virussen.... waar zijn toch die begindagen van het net gebleven :evil:

er is een progje voor om deze sites niet te bezoeken, en toch cracks binnen krijgen;)
 
Oh? ik ben helemaal niet geinterresseerd hoor:D :D :D :D
 
Ik ben op zijn minst een beetje nieuwschierig.....:rolleyes:
 
Heb maar wat anders bedacht...

Van ongeveer elk nummer dat enigszins populair is of is geweest is ook wel een midibestandje te vinden, die prima te geb ruiken zijn als ringtone... lang leve bluetooth :D
 
Zit nu 70 ringtones m'n foon z'n strot door te stampen... doel bereikt: status opgelost :thumb:
 
Heeft 'ie niet zo veel last van, kost alleen een beetje geheugen :)
De minst leuke er alweer uitgeknikkerd...
 
Hallo Sarvo

Ben ook vervent gratis zoeker, maar wat niet kan ??

Een MP3 is een ingepakte digitale recording. Bestaat dus uit enen en nullen die als je het goed doet geluid kunnen nabootsen.

Midi is een verzameling instructies. Ook wel in digitale vorm, maar het maakt op zichzelf geen geluid. Hij vertelt de midi syntesizer hoelang hij welke toon moet laten horen en welk instrument hij moet gebruiken.

Helaas zijn zover ik weet de huidige computers nog niet in staat een fourier analyse te maken en dan ook nog het instrument er uit te destilleren.

Vandaar dat ik niet mee heb gezocht.

Eric.
 
Er zijn proggies, zoals mp3tomidi, maar dat kost 35 euro.... dus het is weldegelijk mogelijk....
 
Geplaatst door Sarvo
legaal.... wie bepaalt er wat legaal is en wat niet....

Het is jammer dat die crackpages vol zitten met dialers, spyware en virussen.... waar zijn toch die begindagen van het net gebleven :evil:
Niet alleen de pagina's, vaak ook de cracks zelf.:(
 
@Pasbeer, ik kan niet reageren op je privébericht. Ben geen verenigingslid vandaar. :confused:
 
Voor de naam van dat programma? Vraag gewoon zijn e-mail. (doorsturen via privébericht he pasbeer, of je wil spam natuurlijk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan