Limewire heeft m3u bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elianna

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Berichten
4
Hoi! Ik heb een probleem.
Ik download met Limewire, en de liedjes die ik daarmee heb gedownload sla ik op in een map.
Nu was mijn computer gecrasht, er is een back-up gemaakt van de liedjes die ik heb.
En alle liedjes die ik met Limewire had gedownload, deden het niet omdat ik Limewire niet meer op mijn computer had staan.
En toen ik een keer liedjes die ik met Limewire gedownload had op mijn mp3speler wilde zetten, sloeg hij die liedjes over.
Dus ik denk dat er bij Limewire iets gebeurd zodat die liedjes geen mp3 bestanden worden, maar, en dat zag ik ergens staan, m3u bestanden.
Ik weet niet wat dat zijn maar ik vind het heel onhandig want die liedjes doen het dus niet normaal.
Als ik bij Limewire voor liedjes zoek komt er wel bijv. te staan: Naam: Evanescence - Going under Type: mp3
Ik snap er niks van!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Groetjes, Elianna
 
Hallo Elianna,

Een echte oplossing voor jou probleem heb ik niet, wel weet ik dat m3u bestanden zijn die bijvoorbeeld Winamp gebruikt voor het afspelen van afspeellijsten.
Het is dus eigenlijk een bestand die wordt gebruikt om mp3's af te spelen in een bepaalde volgorde.
Je zal dus echt op zoek moeten gaan naar bestanden met de extensie mp3.

Ga bijvoorbeeld eens naar Start-->zoeken en typ dan in: *.mp3
 
Maar ik wil graag gewoon mp3 bestanden op mijn computer downloaden, dus hoe kan ik daarvoor zorgen? Of bestaat er ook de mogelijkheid dat je m3u bestanden (wat ik denk dat het zijn en dat dat ook het probleem is) naar mp3 bestanden kunt omzetten?
Groetjes Elianna
 
Hoi Eliana,

M3u naar mp3 zal je niet lukken. M3u is inderdaad een geheugensteuntje voor Winamp voor de volgorde waarin nummers afgespeeld moeten worden. Het bevat niet de nummers zelf, hooguit een verwijzing naar de lokatie naar de betreffende nummers staan.

Limewire slaat niet op als m3u. Vind het vreemd dat ze niet afspelen. Welke player gebruik je voor het afspelen? (Ik bedoel dus op je computer) V.w.b. je mp3 speler: worden alle bitrates wel ondersteund?
 
H0i..
Ik gebruik
WinRip, en v0lgens iemand diej ik ken heeft WinRip waarschijnlijk iets dat hij ervo0r z0rgt dat hij de enige is die de liedjes kan afspelen en dus geen andere players. En v0lgens hem kun je dat o0k uitschakelen via 0pties alleen nu is mijn pr0bleem dat er bij WinRip nergens 0pties ofso0w staat!.. Dus ik ho0p dat iemand mij kan vertellen h0e je dat bij WinRip kunt uitschakelen

Gr0etjuhz Elianna
 
Winrip ken ik niet maar elk programma eigent zich bepaalde bestanden toe. Dit kun je via de Windows Verkenner wijzigen dat het met een ander programma opent. Je kunt er ook voor kiezen een andere player te installeren. Eén van de beste is bijvoorbeeld WinAmp >>klik<< hier voor de free versie. Installeer en probeer dan of die mp3 tjes het nu wel doen.
 
Ik heb WinAmp geinstalleerd en het werkt! Heel erg bedankt!!:thumb:
gr0etjuhz Elianna
 
Graag gedaan :) Mooi dat je het weer hebt gefixt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan