conversiefilter

Status
Niet open voor verdere reacties.

hofm0043

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
29
Als ik een e-mail krijg en deze moet geopend worden in openoffice krijg ik de mededeling "kan het conversiefilter voor afbeeldingen niet laden"Ik kan wel de tekst lezen maar het bijbehorende plaatje niet wat doe ik fout ik heb er absoluut geen verstand van wie kan mij helpen.
 
Open office is eigenlijk een Linux programma,
maar goed te gebruiken onder windows.
Wat er eigenlijk staat is:
Kan het plaatje wel herkennen maar niet laten zien.
Bestandsformaten: BMP;JPG;enz. vindt uit wat de extensie is. Dus de drie letters na de punt.
Mischien is het programma niet in staat dit te laten zien.

Kun je dit bestand kopieren naar (mijn documenten)
Probeer deze dan nog eens te openen.
Als je de gratis versie hebt is het mogelijk dat niet alles werkt.

Jan
 
Bedankt

Bedankt Jan voor je snelle reactie zo als ik al vertelde heb ik er niet erg veel verstand van ik heb inderdaad de gratis versie . Ik had het bericht al verwijderd die ik niet kon openen maar bij de eerst volgende zal ik hem kopieeren naar mijn dokumenten bedankt he voor de tip.
 
niet gelukt

Het is niet gelukt om hem te kopieeren naar mijn dokumenten dat werkt niet komt dat omdat ik de gratis versie heb is er misschien een ander programma die het wel doet.
 
Open office is een programma op zich.
Het bevat alles wat je nodig hebt.
Als je MS office hebt zijn het allemaal losse onderdelen.
(en duur). Als het bestand te selecteren is gebruik eens : CTRL+C
Ga naar een map en gebruik: CTRL+V
Is deze dan nog niet gekopieerd?
Rechtermuisklik erop en openen met....
Als je XP gebruikt bv in Paint. zoniet dan met een programma waar je foto's en plaatjes mee bekijken kunt.


Jan
 
Als ik een e-mail krijg en deze moet geopend worden in openoffice krijg ik de mededeling "kan het conversiefilter voor afbeeldingen niet laden"Ik kan wel de tekst lezen maar het bijbehorende plaatje niet wat doe ik fout ik heb er absoluut geen verstand van wie kan mij helpen.
ik heb het probleem ook.
 
OOo is geen email-programma, dus kan ook geen emailtje openen ?

Ik begrijp het even niet.
Bijlagen van emails zouden wel in OOo geopend moeten kunnen worden.
 
OOo is geen email-programma, dus kan ook geen emailtje openen ?

Ik begrijp het even niet.
Bijlagen van emails zouden wel in OOo geopend moeten kunnen worden.

nee hoor.ik kan namelijk geen achtergronden op mijn A4 uitprinten.
ik zal het goed uitleggen.als iemand mij een document stuurt dan kan ik hem niet open maken.dat is punt een.
punt twee is .als ik op het internet ben aan het surven.en ik vind iets belangrijks voor mijn gevoel.dan kan ik het wel uitprinten maar hij pakt niet alles namelijk. onderanderen de achtergronden.dan krijg ik bijv. alleen de letters en niet de plaatjes of foto"s
groetjes van eric.
 
Zie je die achtergronden wel in OOo ?
Als dat niet zo is, kan het zijn dat je afbeeldingen helemaal niet worden weergegeven.

ik zal het goed uitleggen.als iemand mij een document stuurt dan kan ik hem niet open maken.dat is punt een.
Staan die documenten nog aan een ander programma (bijv MS Word) gekoppeld ?
Probeer zo'n document eens op te slaan en dan te openen met OOo.
Dat zou moeten lukken.

punt twee is .als ik op het internet ben aan het surven.en ik vind iets belangrijks voor mijn gevoel.dan kan ik het wel uitprinten maar hij pakt niet alles namelijk. onderanderen de achtergronden.dan krijg ik bijv. alleen de letters en niet de plaatjes of foto"s
groetjes van eric.

Dat ligt dan aan de printerinstellingen denk ik, tenzij je eea in OOo opslaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan