muziek dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinarts

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
7
weet iemand hoe ik mijn eigen muziek dvd kan maken ik wil er zelf 1 samen stellen met mijn eigen dvd,s die ik heb dua ik bedoel ik wil van een dvd liedje 5 hebben dat ik die alllen kan rippen en zo een dvd vol kan maken
heeft iemand hier een progammatje voor
b.v.d
 
dvd maken

hallo jou progamma werkt ook niet maar ik bedoel ook dat ik gewoon de clips er ook bij heb
 
Een DVD vol met mp3 muziek werkt in negen van de tien gevallen NIET op een DVD standallone speler.
Het beste kan je gewoon MP3 op een CD-rom opnemen en die kan je wel afspelen op een DVD speler.
 
Geplaatst door Amorlaura
Een DVD vol met mp3 muziek werkt in negen van de tien gevallen NIET op een DVD standallone speler.
Het beste kan je gewoon MP3 op een CD-rom opnemen en die kan je wel afspelen op een DVD speler.

ik denk dat hij bedoeld van de dvd die hij heeft stukken uitknippen en zo toevoegen tot 1 verzameldvd
 
Ik begrijp het ff niet.
Wil je nou een DVD maken met alléén muziek?
Een paar posts terug zeg je dat ook de clips erbij moeten en dat zijn MPEG (of iets dergelijks) bestanden toch???

Daan
 
Je zou van je originele dvd's moeten achterhalen welk .vobfile bij welke song hoort, dan dat liedje rippen enzovoorts... tot je ze allemaal hebt, dan je verzameling bakken op een dvdr ;)
 
Hij wil ewoon van alle DVD's die hij heeft een verzamel DVD maken met z'n favoriete clips. Is niet moeilijk te begrijpen toch?
Ik denk dat je eerst al je favoriete clips moet opslaan in een map en daarna op een DVD moet branden.

Fonz :thumb:
 
Geplaatst door erwinarts
...ik wil van een dvd liedje 5 ...
@ A.J:
Vandaar dat ik ff verward was. Was in de veronderstelling dat hij alleen de muziek wilde hebben.
Daarom vond ik het antwoord van Amorlaura kloppen.
Die ging ook uit van een MP3 DVD
 
Op zich valt dat best mee met die vobfiles..

VTS_01_0.vob is vaak het menu, dan komt VTS_01_1, VTS_01_2 enz, dat zijn vaak de hoofdbestanden. Het is alleen te hopen dat elke clip een apart VOBfile is, anders wordt het lastig en moet je een manier zien te vinden om de VOBs te openen en de clips te extraheren.
VOBs zijn net zipbestanden, alleen niet gecomprimeerd om eens een simpele vergelijking te maken.
 
Als je een progje wilt hebben om alleen de muziek van een andere DVD af te halen kan je een DVD ripper gebruiken
o.a. van Im too-DVD ripper 2.0

http://www.imtoo.com/

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan