Alternatief Kazaa??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
367
Weet iemand een "goed" alternatief voor Kazaa (Lite)??

Gr Daphne
 
Limewire, shareaza.. die 2 vind ik wel goed :) Het nadeel van limewire is dat het met java werkt,.. en daar wordt je computer weer erg langzaam van :):cool:
 
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
* Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
* Naar warez mag je nooit vragen!
* Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Bron: Helpmij Huisregels

@ Moderators: Valt dit hier ook onder?
 
Dat soort programma's zijn geen warez.
De sites die de downloads aanbieden wel!!!
 
Als er op helpmij, zelfs een sectie is over p2p programma's (waar deze overigens niet in staat) dan zal het ook vast niet onder die warez huiseregel vallen ofwel:cool:
 
hehe, das waar :eek:

Maar ja, ik denk ik vraag et maar ff voor ik "strafbaar" bezig ben ;)

Zelf gebruik ik exeem. Werkt via bittorrent
 
Hoi medesupporter Daphne82,

Zoek eens naar Bittorent of Exeem.

Gr Daan (Bunnikside)

EDIT: Devil was me nét een stappie voor ...
 
Alternatief voor Kazaa? Het moet er dus een beetje op lijken?
Ik ben erg blij met Ares Lite 1.8....
Schoon en snel...(nog wel);)
 
Geplaatst door Sander1001
Het nadeel van limewire is dat het met java werkt,.. en daar wordt je computer weer erg langzaam van
De mijne niet, hoor.:)
Maar ik heb dan ook een heel degelijke oude Java uit 1968 - zie bijlage. :D
Misschien ligt het daaraan. :D

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hahahahahahaha....het blijft vreemd Guus:p
68? Pfew....Toen had ik mijn Commodore 64 nog niet eens!


Sterker nog...ik zat nog in de pen!
 
Laatste keer dat ik Imesh wilde downloaden kon ik er niet onderuit dat hij een spyware progje wilde installeren...
 
Ares lite is echt een hele goede.

Veel beter dan sharezea en limewire en imesh bijelkaar(heb ze allemaal gebropeerd), veel download en bovendien echt snel.
 
Nou..:rolleyes: het zal wel weer aan die *** router liggen, maar ik kan allemaal nummers vinden, maar als ik iets download, blijft ie maar op "connecting" staan.. in dat Ares lite..:(
 
Ik gebruikte eerst ook Limewire, maar die vond ik toch echt heel erg traag. Daarna overgestapt op BearShare Lite (ook via het zelfde netwerk als van LimeWire.) Die werkt super snel.

Kijk hier: http://www.bearshare.com/lite/
 
Dus als ik dat bearshare installeer, zou ik dat langzame limewire eigenlijk weg kunnen doen?:D
 
Helemaal. Ik vind zelfs dat Bearshare wat betere zoekresultaten geeft.
 
Het gaat hier nu wel steeds over snelheid, maar misschien vind de vraagstelster dat helemaal niet het belangrijkste.
Ik vind het zelf belangrijker dat je makkelijk met een programma kunt werken, en dat het niet allerlei toeters en bellen bevat die je nauwelijks gebruikt.
Ik heb KazaaLite gehad en daarna Emule en AresLite geprobeerd, maar wat betreft gebruiksgemak vind ik LimeWire nog steeds het prettigst van die drie.
De interface met tabbladen werkt prettig en verder bevat het programma weinig overbodigs.
Dat de interface wat sloom reageert is waar, maar die sloomheid is gedurende de laatste paar maanden al behoorlijk verminderd. Omdat het een open source project is komen er ook vrij vaak updates uit en het programma wordt ook in andere opzichten met elke update beter.

@ T._de_Vries: Het is me ook niet helemaal duidelijk WAT je nu zo traag vindt; de interface, het zoeken of het downloaden?:confused:

Guus.
 
Ik heb zelf BearShare versie 4.6.3 ( er is nu een update zie ik maar goed :p :eek: ) deze werkt echt super fijn vind ik. Kan altijd veel vinden download het altijd is overdreven maar laten we zeggen 80% altijd lekker snel en bijna nooit verkeerde nummers weet je wel dat je ( had ik vooral bij Kazaa ) nummers van 15 minuten opeens had.

bearShare is echt goed vooral voor muziek dan he :p :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan