website maken in paint/photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Berichten
330
ik wil graag een website gaan maken met photoshop of met paintshop, omdat dat er altijd wel mooi uitziet.

Wie kan mij vertellen hoe ik dat kan doen, of waar goeie en niet al te moeilijk tutorials staan?

Het liefst heb ik dan NL tutorials omdat mijn engels niet zo goed is.

Alvast bedankt voor jullie hulp;)
 
Hallo Berehap,

Ik antwoord hier ook maar meteen op je vraag over tabellen.
Als je een website wilt gaan maken en daar met Paint Shop Pro of Photoshop iets moois van wilt maken, kun je dat het beste niet doen met tutorials op internet.
Ik raad je aan om gewoon eens op zoek te gaan naar wat boeken als Websites bouwen voor beginners, Paint Shop Pro in 10 minuten, Beeldbewerking voor beginners, HTML voor dummies, Photoshop in 24 uur en dergelijke.
In boeken als HTML voor dummies of Websites bouwen voor beginners wordt ook uitgelegd wat de voordelen van tabellen zijn en hoe je daarmee werkt.
Dat soort boeken vind je in de computerafdeling van elke bibliotheek en dat kost je zo'n € 20,- per jaar - vaak kost één zo'n boek al net zoveel of meer.:)
Echt goede tutorials op internet die alle aspecten van het bouwen van websites behandelen - en dan ook nog alleen in het Nederlands - zijn er niet of nauwelijks.
Bovendien werkt het prettiger met een boek naast de computer; je kunt altijd weer even terugbladeren of in de inhoudsopgave kijken. Dat gaat een stuk makkelijker dan op allerlei sites allerlei tutorials raadplegen en ondertussen ook nog een site bouwen.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan