media player 7.1 vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
187
Ik heb Windows Media Player 7.1 op mijn pc gezet maar als ik deze open geeft hij aan dat hij verbinding aan het maken is. Dit gebeurt echter niet... Ik sluit 'm dan af met 't kruisje en als ik er dan weer op klik op mijn bureaublad dat opent hij helemaal niet meer.
Is er misschien iets wat ik moet veranderen in m'n instellingen?

Bij voorbaat dank!!



iris
 
ja daar had ik dit vandaan en dan staat ie erop en dan doet ie t niet :(
Ik had eerst die versie 9 erop staan, maar m'n pc was stuk en toen heeft iemand iets met een hersteldiskette en een windows 98 cd gedaan en toen deed ie 't weer,
maar nou doet die media player het niet meer en ik heb er erg weinig verstand van... :p
 
Geplaatst door irislouise
Ik had eerst die versie 9 erop staan
En als je van 9 weer naar 7 gaat geeft dat problemen.
Ga dus even naar deze site om WMP 9 te downloaden.
Selecteer de juiste versie (er is een versie voor XP en één voor Win98) en download hem.
Installeer hem gewoon over de versie heen die je nu hebt. Het installeren is een fluitje van een cent - dubbelklik op het gedownloade bestand en volg de aanwijzingen.
Grote kans dat alles daarna weer goed werkt.

Guus.
 
9 gaat alleen op windows 98SE en dat heb ik blijkbaar niet.......

Opnieuw 7.1 installeren heb ik ook al geprobeerd:(
 
Geplaatst door irislouise
9 gaat alleen op windows 98SE en dat heb ik blijkbaar niet
Weet je zeker dat je geen Windows 98 SE hebt?
Ik vind het namelijk vreemd dat je dan eerst wel versie 9 hebt kunnen installeren.
Klik eens met je rechter muisknop op Deze computer en klik dan op Eigenschappen.
Als daar Tweede Editie staat (zie bijlage bij dit bericht) zou het moeten lukken om WMP 9 te installeren.
Heb je inderdaad geen Win98 SE, dan heb je door WMP 7.1 over de huidige versie te installeren precies gedaan wat ik je ook had aangeraden.
Als het dan nog niet werkt kan het allerlei oorzaken hebben; maar die speler is zo verweven met het besturingssyteem dat ik echt niet zou weten welke.
Als je geen zin hebt om Windows helemaal opnieuw te installeren, kun je overstappen op een andere mediaplayer.
Ik vind zelf WinAmp dan een goede keus.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ja er is van een ander cdtje windows opnieuw opgezet... dus ne heb ik geen SE meer.
Heb er een muziekcdtje in gedaan en die windows media player loopt wel alleen zonder geluid :( .
Het ligt niet aan m'n boxen . :rolleyes:
 
WinAmp is ook een prima speler en kan alles wat WMP ook kan.
Succes ermee.:thumb:

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan