Error code F4D41436

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mowat2

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2004
Berichten
64
Ik heb tot nu toe nooit problemen gehad met het afspelen van DVD films via het programma PowerDVD.

Nu heb ik het volgende voor : als ik een DVD invoeg ,en het keuzevenster waarmee ik de nodige actie kan vragen opent dan kies ik "Afspelen met PowerDVD" en dan opent PowerDVD wel maar geeft als ik op play druk een venster weer met volgende tekst :
"Error code F4D41436" The TV out port of your display card is not working properly.
Detailed : This copy protected disk can not be played when the TV out function is enabled.

Als ik bij het keuzevenster kies voor "Afspelen met Windows Media Player" dan gaat Media player open , en dan speelt de DVD film normaal.

Ik weet weinig of niets van DVD en de instellingen daarvan.
Ik heb op het internet al wel een lijst links gevonden die de error code beschrijven , maar het opdaten van de drivers of oude driver instellen helpt ook niet.(Trouwens , als het aan de drivers voor de videokaart lag , dan zou de film ook niet spelen met WMP.
Weet iemand hoe ik de film toch met PowerDVD kan spelen?
Wat moet ik ergens uitschakelen of afvinken of wijzigen in de instellingen van PowerDVD of van Windows ?
Ik vind nergens die TV out en kan hem dus ook niet uitschakelen. ???
 
Klik

Een van die linkjes "zegt" dit :

Je hebt denk ik last van de Macrovision beveiliging. Wat voor Videokaart heb je? Bij ATI is het: Rechtsonder op het ATI-icoon klikken met de r-muis, en dan via '(display-)settings' bij 'displays' de TV-out uitzetten.
 
Bedankt voor je reactie Pasja , maar ik heb geen ATI kaart.
Bij mij zit er een Geforce FX5400 in en daar staat geen icoon van onderaan in de balk.
Ik heb overal al gezocht via beeldscherm/instellingen / geavanceerd enz. maar er staat nergens een verwijzing naar een TV out. Er hangt ook geen kabel naar de TV aan ( is wel ooit geweest).
Kan men die Macrovision beveiliging ergens uitschakelen dan? Het is helemaal mijn bedoeling niet van die film te kopieren , maar ik wil hem wel gewoon kunnen spelen met PowerDVD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan