Frontpage slaat vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jcsmit

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Berichten
27
Frontpage loopt vast! "hungapp"-melding

Wie kan mij helpen?
Ik werk al plusminus 2 jaar met Frontpage 2000 onder XP. Nooit geen problemen, tot een aantal dagen geleden. Bij het opstarten verschijnt er een nieuwe pagina en gaat Frontpage zoeken naar de laatst bewerkte website op mijn D-schijf. Hier blokkeert het programma en blijft hangen op deze zoekopdracht, terwijl er qua plaats van de software niets is gewijzigd. Bij een muisklik verschijnt in de bovenste balk achter de naam Microsoft Frontpage de tekst "reageert niet". Ik heb het programma Hitmanpro (anti-spyware) en mijn virusscanner AntiVir laten lopen, maar er werd niets gevonden. Ik heb Frontpage een aantal keren verwijdert en opnieuw geinstalleerd, ook dat hielp niets. Ook na iedere nieuwe installatie, blijft Frontpage zoeken naar de laatst bewerkte website en loopt dan weer vast. Kan het zijn dat er "prefs" bij het verwijderen niet meeverwijderd worden en ergens blijven staan? Ik weet het niet meer.

Aanvulling!
Laat ik Frontpage doorgaan met de opstart, dan krijg ik na een tijdje de melding "Onvoldoende geheugen tijdens een poging om 0 toe te wijzen".
Bij de informatie onder "Computerbeheer - Logboeken - Toepassingen", staat de volgende melding:
"Vastgelopen toepassing: FRONTPG.EXE, versie: 4.0.2.2717, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000."

Het zegt mij allemaal niets, ik hoop dat er iemand is die mij hier iets over kan vertellen c.q oplossen.

Bij voorbaat veel dank!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan