Avi film met ondertitel op dvd zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevinyo

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2004
Berichten
32
ik heb een .avi film met ondertitels gedownload en nu wil ik hem op een dvdtje branden zodat ik hem kan kijken op mijn dvd speler wie kan mij helpen :cool:
wat moet ik doen
alvast bedanktos
 
is wel leuk en aardig dat TMPGenc maar bij mij als ik die filmpie laad dan sluit ie het programma af:(
is er geen ander programma voor ofzo:confused:



:thumb:
 
Tja ik heb hetzelfde probleem, maar hoe doe je het met Nero????
 
oke thanks voor de tips maar ik wou het eerst doen met Pinnacle 8 maar dat lukte van geen kanten maar met Nero Vision Express geprobeerd maar dat lukte ook nie:( maar die tips zijn perfect bedantos en tot sienas
 
Met winavi kun je hem omzetten maar dan krijg je een 9 gig file, die moet je weer omzetten om hem op een dvd te krijgen, is dit normaal, of hoort dat zo omslachtig. Is er in Nero niet rechtsstreeks de mogelijkheid om van een avi een dvd te maken????
 
ik heb nero 6 en daar kan het niet mee:mad: mssn ga ik die winavi probere
 
Wat is er dan ??
Hij doet het wel hoor
 
met nerovision express kan ik een vcd maken en ook dvd maar die functie voor dvd te maken moet ik een extra plugin aanschaffen maar die kan ik niet vinden op nero.com
 
Als je alles download en de wma plug in dan heb je alles
 
oke dank je wel:) maar ik ben lekker eigewijs k heb the filmmachine programma geprobeerd en werkt ook goed dus die ga ik maar gebruike:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan