hoe simpel mp3 tags veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Berichten
614
Hoi,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een simpel en freeware programma om de ID3 Tags van mijn mp3's te hernoemen.
Ik heb al verschillende programma's geprobeerd [The Godfather bv], maar die zijn vaak toch iets te ingewikkeld voor me. Ik zoek gewoon een simpel programma waar ik mijn map met een album kan aanklikken en dat hij dan zelf online naar de gegevens gaat zoeken. Klik op OK en hij verandert het voor me. Zo simpel zoek ik het ongeveer dus.

:eek:

Is er misschien iemand die zo'n programma kent?
 
MP3ext is een goeie.
Je krijgt er ook een gewijzigde icoon voor je muziek.
Direct kun je zien of het 320, 160 of wat dan ook is.
Simpelweg op een map rechtsklikken en je kunt de tags van alle songs in een keer veranderen.
O wacht even, jij wilt meer. Sorry.
Er is iets als Cddb. Deze zoekt voor je. Maar.......ik vond het geen succes.

Kijk HIER eens.
 
Laatst bewerkt:
Thaaanx ik zal deze 2 programma's eens gaan testen.
Ik vindt zelf die cddb functie TOP als ik ermee om zou kunnen gaan. Bij The Godfather zou het ook simpel moeten zijn, maar nóg simpelere ik had er duidelijk geen kaas van gegeten. lmfao.

We zien wel. Ik hou jullie op de hoogte. Thanx again.

[ff later]
Die Tutorial van Kmp3 ziet er heeeel simpel uit. Die gaan we dus ff eerst op de testbank gooien.
[/ff later]
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor deze nieuwe post... Wilde hem even een kick geven voor de beantwoorders van deze topic.


Hij Is Echt Super Simpel!! Zelfs ik kan er mee overweg!!
Heb net in record tempo gedownload, geinstalleerd, getest, en 3 albums gedaan. Zonder problemen en zonder zorgen.
Hopelijk blijft het zo. Enige nadeel was dat hij één van mijn albums niet kende. [Alexander O'neall]. Dat is 1 uit 4 dus. Hopelijk kent hij de rest van de albums die ik nog moet doen wel. [stuk of 30 cd's te gaan]

Thanx Again!!
 
Het is wel een trial. Over een maand kost het je $14.99. Ik zou er maar goed gebruik van maken :D
 
Ehh... volgens mij moet je alleen betalen als je ook van plan bent om de expert functies te gaan gebruiken. Toch? Of lees ik dat nou verkeerd?
K-MP3 Free / K-MP3 Expert

K-MP3 "Free" K-MP3 "Expert"
Adware NO ! NO !
Access to regular tools yes yes
Access to expert tools 30 days trial unlimited
Int. support yes yes
Technical support yes prioritary
Price Free 14.99 Euros

bron: ||click||
 
K-MP3 expert moet je dus betalen $ 14.99 en K-MP3 free is een 30 dgn trial progr.
 
Access to expert tools: 30 days trial - unlimited
Het gaat dus om deze zin?
Zie ik het dan écht verkeerd? Hier staat toch dat je de expert tools 30 days on trial krijgt?
Wil dat dan niet zeggen dat je de gewone opties [de expert functies staan apart in het programma namelijk] gewoon kunt blijven gebruiken?

Hmz... ik zie het anders over 29 dagen wel. Kan hem altijd nog verwijderen en re-installen toch?
 
Als jij genoeg hebt aan de gewone tools. Dan heb je een uitgeklede versie voor niets.
 
Nee voor de K-MP3 zul je na dertig dagen moeten betalen De expert functies hebben weinig om het lijf. Neem per e-mail maar kontakt met mij op over de uitleg van het programma
 
Er zullen wel meer mensen zijn die deze uitleg zouden willen hebben :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan