Flash filmpje vanaf site halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Tony

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
246
Hallo,

ik wou eff vragen hoe men een flash filmpje vanaf een site kan halen. Ik wil namelijk een paar in mijn presentatie gebruiken.

Is daar een proggie voor ofso?

Alvast bedankt.
 
Ik doe het altijd zo:

Kijk in de bron van de site (Beeld > Bron). Zoek naar .swf (Bewerken > Zoeken). Kopieer de link. Open een nieuw kladblokvenster.

Type daar:

PHP:
<a href="http://www.pagina.nl/swf/animatie.swf">blabla</a>

Klik op Bestand > Opslaan als. Geef bij Opslaan als type "Alle bestanden" aan en type bij bestandsnaam iets willekeurigs wat eindigt op .htm. Bijvoorbeeld link.htm. Druk op opslaan.

Open nu dit htm bestand en rechtermuisklik op de link en kies opslaan als.

Dit is wellicht een beetje omslachtige methode, maar het werkt.
 
:p inderdaad omslachting

Ik ga altijd naar Extra>Internet-opties>Tijdelijke internet bestanden>Instellingen>Bestanden weergeven.
En dan zorgen dat je verkenner op details staat en gesorteerd op laatst geopend, dan staan dat specifieke swf filetje vrij bovenaan.
Dit kopieer je dan naar ergens anders, bijv. bureablad nieuwe map ofzo :)
 
Nog makkelijker: zoek in Temporary Internet Files naar *.swf - zie bijlage.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Yo,

het is gelukt ik heb die files gedownload. Maar met welke proggie heb ik nodig om ze te bekijken.

Bedoeling is om ze te bekijken in een powerpoint presentatie.

Alvast bedankt.
 
Alleen bekijken kan bijvoorbeeld met IrfanView.
En hier staat een tutorial over hoe je zo'n bestand in PowerPoint zet.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Thanks allemaal.

Hopelijk staat iedereen versteld van mijn presentatie.




:thumb:
 
Flash in powerpoint

Hallo,

Ik heb mijn vraag al bij een ander topic staan, maar als ik hem hier zet is het gerichter. Daarnaast is mijn vraag al veranderd.

Er staat op de site endemol.com een introductiefilmpje over bigbrother. Dit is met flash gemaakt en heeft geen url. Nu heb ik twee .swf files in het bronbestand gevonden:

<param name="movie" value="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf" />
<embed src="/static/flash/FLVPlayer_Progressive.swf"

Ik heb deze op de manier gedaan, zoals de eerste in dit topic heeft verteld hoe ik dat moest doen.

Deze link staat nu opgeslagen in een kladblok en heb er ook een Html bestand van gemaakt
<a href="http://www.endemol.com/swf/FLVPlayer_Progressive.swf"</a>

Ik krijg als ik hierop druk een witte site te zien.

Toen ik hiermee klaar was, dacht ik ook in dit topic een tutorial te vinden om hem in te voegen in powerpoint. Dat is me echter niet gelukt, want de link deed het niet meer. Daarnaast weet ik niet of ik het goed gedaan heb.

Kan iemand mij helpen?!

Alvast bedankt!

Vincent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan