VOB, BUP en IFO

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snulk

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
398
Ik ben een beginner wat betreft DVD's branden...
In andere forums doen ze errug moeilijk over vragen over DVD branden. Ik hoop dat dat hier anders is..

Ik heb met Alcohol 120% een image gemaakt van een DVD. Er kwamen toen 3 bestanden op mijn C-schijf: mds, mdf en md0.
Toen ik deze wilde branden op mijn 4,7 gb dvd was de ruimte te krap, want het besloeg al gauw 7gb. Nu probeer ik 2 DVD's van 4,7gb te branden met deze bestanden. Ik heb ze met WINRAR uitgepakt en nu hou ik VOB, BUP en IFO bestanden over. Als ik ze open bevatten ze video en geluid, alleen van slechte kwaliteit. Hoe kan ik hier nu 2 DVD's van maken??
Bedankt alvast!
 
Met deze link, hebben jouw naasten tot aan de pasen geen kind meer aan je........... ;) :D
 
enne, geloof mij of niet, een week of 3 a 4 geleden was ik een volslagen leek op film-brand-decodeer-rip-ondertitelgebied.

Nu voel ik mij reeds een expert, ik brand alles wat los en vast zit. (Of ik 't ook ben.................. :p )

(alle opgedane kennis heb ik middels die link en de hulpvaardigheid van de Helpmijers)
 
Nee, want die heb ik niet meer.
Op mijn C-schijf heb ik enkel nog die mds, mdf en md0 bestanden staan.

Maar als dit niet lukt, kan ik dan wat met die VOB, BUP en IFO bestanden beginnen?
 
Je kan het nog proberen met ISO Buster , alleen ik heb daar niet de link van. (Googelen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan