audiodvd omkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Ik heb een audio dvd gemaakt met audio dvd creator en de mp3's verwijderd van mij pc.
Wie weet een trucje om de mp3's (omgezet naar ac3 5.1), die in de .vobs zitten verstopt weer op mijn pc te zetten?
 
Veelal betaalde versies, maar met een trialversie en omdat ik denk dat je de truuk maar eenmalig wil gaan uitvoeren, zou 't moeten volstaan?
 
Da's net niet wat ik zoek...

Een dvd naar hd rippen lukt me wel, alleen de audio ook.
Maar wat ik wil is het volgende:

De dvd bevat zo een 600 nummers. Ze zijn voorzien van titel. Ik wil de nummers stuk voor stuk met titel erbij naar m'n hd kopiëren. Alleen vraag ik me af of dat mogelijk is, want de titels zitten natuurlijk in een aparte index op de dvd, gekoppeld aan een bepaald nummer.
Ik zoek een programma waarmee ik de hele creatie van de audiodvd weer excact kan omdraaien, zodat de songs weer netjes op m'n hd staan, hetzij in ac3, dat boeit me niet, daar heb ik wel codecs voor.
 
Ok, dan had ik de vraag ietwat verkeerd begrepen. Ik ben bang dat ik je daar niet verder mee kan helpen.
 
Geefnie, bedankt voor de moeite...

Ik vraag me zelfs af of er een progje bestaat die het kán.... maar ja, als je de ene kant op kan, zou je de andere kant ook op moeten kunnen.... jammer dat dat in dit geval niet op gaat.
 
Ik heb toch nog eens goed naar je vraag gekeken...... Als jij iets zoekt dat de audio weer ript uit de vob's ?

dan zou je eens moeten kijken of DVD Maestro je verder kan helpen, mits je eerst de files met vob.edit hebt bewerkt of is dat (ook) niet wat je bedoelt?
 
vobedit heb ik wel, en daar kan ik ook de audio mee rippen, maar dan krijg ik dus ac3's van een gieg, zonder titels en zo. Dvdmaestro heb ik ook, ik zal eens kijken wat daarvan de mogelijkheden zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan