open van dvdfile met power dvd gaat niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ribbetje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Berichten
250
bij het inladen van een dvd op mijn pc krijg ik nu altijd dezelfde error

error code : F4D41436

TheTV Out port of your display card is not working properly.
This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled

ik werk met een NVIDIA geforce fx 5200

en die maakt geen problemen in mij aparaatbeheer

wat zou het probleem kunnen zijn

dank bij voorbaat

pascal
 
Van het weekend soortgelijk probleem op de Helpmij voorbij zien komen............. er werd toen geadviseerd om te zoeken naar de optie om de "out" naar de TV te disabelen -hetgeen de error ook aangeeft- (Alleen dat schijnt op ATI chip gebaseerde kaarten eenvoudig te vinden te zijn en bij een op de Nvidia chip gebaseerde kaarten lastiger / of niet)

Ik zoek nog even naar dat topic...........
 
Dank je, (was dus voor het weekend) ik kon 'm zo gauw niet vinden. Ik zag nu net dat ik zelf had gereageerd op die vraag en dat ik topicstarter ook niet echt verder heb kunnen helpen. Aan mij had 'ie dus ook niet veel :(
 
Nog niet alles doorgelezen maar de rode draad in die link oppert twee goede (?) oplossingen :
gebruik een andere DVD-speler (die van WinMe of die van Win98) dan wel download en installeer een lagere versie Detonator driver Nvidia : 40.27. Met name dit laatste heeft in ieder geval bij 1 persoon het probleem opgelost.
 
Volgens mij,als je naar eigenschappen van beeldscherm ga en geavanceerde opent zit rechts boven Geforce, als je dat opent moet je iets kunnen blokkeren van Macrovision
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan