Avi film branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hoi,

Ik heb ooit eens een filmpje van mijn zoontje gemaakt en die met behulp van Pinnacle op mijn PC gezet. Nu heb ik sinds kort een DVD brander en wil nu dit filmpje op een DVD zetteb zodat ik het op mijn TV kan bekijken. Vraag is of ik het bestand gewoon met Nero kan branden of dat ik het nog moet converteren van AVI naar MPEG of zo om het te kunnen kijken? Brand ik dit als data of anders?Het bestand is 4.47 Gb groot dus dat moet lukken....
Je leest het al dit is allemaal vrij nieuw voor me:eek:
 
In nero 6 naar cd/dvd>> foto en video>Maak uw eigen video en dan wijst de weg vanzelf
 
Dan krijg ik uiteindelijk Nero Vision Express.
Klopt dit?
Als het goed is is hij nu aan het transcoderen en branden. Kan het kloppen dat dat ongeveer anderhalf uur duurt voor 4.47 GB??
 
ja klopt en kun jij je computer nu ook niet of nauwelijks gebruiken voor andere zaken??

Hij gaat overigens meteen branden heb je er een dvd inzitten?
 
Nou, ik kan wel van alles doen maar Nero loopt om de haverklap vast en ik krijg dan de melding dat Nero Vision Express niet reageert....
Ik ga het nu proberen zonder dat er andere programma's draaien en ben dan benieuwd. Kan ik niet gewoon de film als data branden??
 
Je kan alles ineens uitschakelen met end it all2 even opzoeken met google, als je met video bezig bent gaat je cpu gebruik naar de 100% ook als je een hele snelle computer hebt, dus eigenlijk nauwelijks te doen......
 
Nou,
Ik had hem er dus even afgehaald met de bedoeling opnieuw te instaleren maar nu werkt de CD Rom niet meer.....
Is er geen ander makkelijk programma om dit te doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan