ZZZZZZZZoo Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Het kan toch niet normaal zijn als je met video bezig bent dat je vrijwel niets daarnaast kunt ondernemen?? Nero is nu bezig een video te converteren of zoiets, nu is de computer niet meer hanteerbaar zoooooo langzaam gaat alles.

Mem. 1024 400 ddr
Athlon64 3400
Sata HD
Ati Radeon 9800 pro
asus mb

Hier moet je toch normaal mee kunnen werken, gaat nu alsof je zit te internetten met een 1400 k modem...
 
normaal kan je via takenbeheer prioriteit stellen aan programma's.
Ik weet alleen niet vanbuiten hoe je dat ook weer moet doen mijn enige pc waar windows opstaat staat nu bij gsc. :(
 
Hoeveel % processorgebruik heb je nu?
Heb je veel software op je taakbalk, naast je klokje?
Virusscanner uitzetten tijdens converteren?
 
100% !!cpu merendeels wordt bijna geheel in beslag genomen door het video proces... wat ik mij nu afvraag hoe gaat dat bij mensen met een mindere config van hun computer>>>volgens mij helemaal niet te doen en dat kan ik me weer niet voorstellen dat die progs de boel zo vertragen dat een config zoals ik heb eigenlijk al veel te traag is en niet meer voldoet...
 
Dat de pc er langzaam van wordt, is normaal. Het is ook een zwaar karweitje om uit te voeren, vergeet dat niet.

Gewoon de pc mee rust laten tijdens het converteren.
 
Voordat ik een film rendeer met Pinnacle draai ik altijd
Enditall2.
Met dit prog kan je alles wat op de achtergrond werkt afsluiten. Ik zet ook altijd mijn virusscanner en internet verbinding af.
Na het renderen moet je de pc weer opstarten en dan draait hij weer normaal.
Misschien helpt het ook bij jou.

Ray.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan