wel wireless internet maar geen mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Ik heb een draadloos internet verbinding waarmee ik prima kan internetten maar als ik email wil versturen krijg ik de volgende foutmelding:

The connection to the server has failed. Account: 'mail', Server: 'mail.home.nl', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number: 0x800CCC0E

Wat gaat er mis en hoe los ik dit op?
 
Dit bericht betekent zoveel als : "Help ik kan de server niet vinden"

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Of de instellingen zijn niet goed, als je bijvoorbeeld van provider bent veranderd. Of er zit ergens een firewall tussen die de mail-poort blockt.
Dus je moet een beetje in die richting verder zoeken, en anders even meer informatie geven over wijzigingen en instellingen.

Succes ermee
 
Heb ik ook wel eens zo spontaan...
Pc opnieuw starten kan helpen, of je account verwijderen en opnieuw invoeren. als je dit doet, vergeet dan niet je mail te back-uppen.

Succes,
 
ik heb alleen een draadloze verbinding toegevoegd, hiervan is de firewall uitgeschakeld. Toch heb ik alleen met draadloos versturen problemen. Als ik account verwijder en opnieuw installeer blijven mijn email berichten toch gewoon in outlook en is het toch niet nodig te backuppen?
 
Ik bedoel, je account in outlook verwijderen en dan dit terug zetten. met je verbinding is denk ik niet zo veel mis.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan