Fruityloops

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThE PrOx

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2001
Berichten
253
Heej mensen van Helpmij!
ik heb een vraag... ik heb een keyboard gekocht en een usb kabel erbij en heb deze aangesloten op mijn pc alles werkt prima hij ontvangt hij zend.. maaaaar!
nu wil ik wat ik speel in fruityloops (v5.01) opnemen wat ik speel, hij ontvangt wel ik kan een geluidje aanklikken en spelen en de pc speelt dat geluid in de goeie toonhoogte af maar opnemen doet hij niet?

kan iemand helpen?

-- toelichting --
Keyboard: Yamaha PSR-290
Kabel: Yamaha UX16
 
Heb je de try-out versie of een gekochte versie?

Fonz
 
ok zo gaat het:

1. Sluit je Midi apparaat aan (in dit geval mijn Yamaha psr-290 keyboard).

2. Ga naar ga naar options > Midi Settings (of druk F10)

3. Stel het in en klik op kruisje bij het instelscherm

4. kies links een leuk geluidje en sleep het naar één van de channels

5. zorg ervoor dat je Midi apparaat een signaal stuur (bij mij moet je een noot aan tikken) en je hoort nu een geluid!

6. Klik ongv. in het midden boven aan het scherm op het knopje met het rondje "record knopje" (wat normaal ook voor record staat)

--- tot hier snapte ik het eerst!----

7. Druk nu ook op het Play knopje!

8. Stuur een signaal zodat het opnemen begint

9. Wees creatief en druk op stop om te stoppen met opnemen (voor snelle actie druk spatiebalk)

10. (LET OP!) druk nu eerst het Record Knopje uit

11. druk op play om het te beluisteren!

12. het kan wat afwijken van wat je hebt gemaakt maar dat ligt aan je computer!

13. heb je de try out versie verwacht dan niet dat je het goed kan opslaan want dat kan ook niet :p
'
--- End ----
hopelijk hebben jullie er wat aan!
 
:D eej me eerste opname die gewoon gelukt is!!! :thumb: tis nie prachtig maar dat komt door een tijd gebrek en ik moet een keer de hele versie aanschaffen :rolleyes:
 
heej bedankt man! :thumb: ik zal binnekort is de hele versie kopen en dan ga ik pas echt muziek maken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan