kan filmbestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariëltjuh

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
5
hallo,
ik heb sinds 13 maart en video bestand op m'n pc staan en krijg deze er niet meer af. de pc geeft melding dat her bestand in gebruik is door iemand anders terweil al mijn programma's uit staan. hoe kan dit???:confused:
als ik de optie eigenschappen kies staat er niet wat voor soort bestand het is, avi etc. heeft iemand een idee of moet ik m'n pc terug zetten voordat het bestand erop stond?? en hoe doe ik dat dan?
als je mij kunt helpen graag want het moet er echt af!

alvast bedankt!
 
hoi is het niet toevallig een video bestandje dat als je het bekijkt dat je naar het internet gaat dat hij misschien wat gedownload heeft soort van spam en dat samen in verband staat?

als je in je taak beheer kijkt staat er dan misschien wat vreems?

succes groetjes mike:thumb:
 
probeer het is als je, je computer opnieuw heb opgestart (computer opnieuw opstarten en daarna gelijk naar die map toe en het bestand proberen te verwijderen). Dat wil bij ons nog wel is helpen.
 
Start de pc op in de veilige modus, denk dat je het dan gewoon kunt verwijderen.

succes,
 
hoi,
bedankt mensen ik ga't proberen!
als je het bestand opent speelt't gewoon in windows media player af dus ik weet niet of er spam bij zit, zou maar zo kunnen en kzie verder ook geen vreemde dingen staan, in veilige modus nog niet geprobeerd dus ga'k nu doen.
hopelijk lukt het, in ieder geval bedankt!!:thumb:
 
ja.. daar ben'k weer,
met opnieuw opstarten schiet ik helaas niets op.
in veilige modus opstarten lukt mij niet.. tenminste.. dat denk ik, als je dan opnieuw opstart moet ik dna del intoetsen?? en daarna? dan weet ik het echt niet meer:confused: ik heb absoluut geen ervaring met pc's, tenminste niet genoeg om dit op te lossen. kan iemand mij hierin verder helpen enprecies uitleggen hoe het moet? alvast bedakt voor de moeite die jullie doen!
 
hoi, ik heb die link geprobeerd maar dat lukt ook niet want kan het wel vinden maar op een gegeven moment moet'k in een map CLSID komen maar die zit er niet in.. ik weet zeker dat ik wel op de goede plek zat. kan het nog iets anders zijn of doe ik iets fout??
 
Als je wat verder naar beneden zoekt begint het rijtje gewoon weer met a (waarom weet ik niet), en kom je CLSID ook tegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan