Photo Story 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

meerro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
3
Onlangs heb ik het programma Photo Story 3 gedownload van Microsoft.
Tevens heb ik Windows Media Player 10 op mijn PC gezet.
Echter als ik de gemaakte foto-sessie wil afspelen, dan zegt Media Player 10 dat die het file-type niet herkent.
 
Het af te spelen bestand moet een .asx bestand zijn.
En je hebt de juiste codecs nodig.
Hier kun je het Codec Installation Package for Windows Media Player 7.1 or later downloaden.

Guus.
 
reactie op antwoord van Guus abc

Guus, bedankt voor je hulp.
Ik heb jouw tip opgevolgd, echter ik kan het bestand nog steeds niet openen met Media Player 10.
Ik zag dat Photo Story 3 de file opslaat met de extensie .wp3.
Ik kan geen andere extensie kiezen tijdens het opslaan.
 
Re: reactie op antwoord van Guus abc

Geplaatst door meerro
Ik zag dat Photo Story 3 de file opslaat met de extensie .wp3.
Het bestand dat je nu hebt is voor een portable systeem.
Als je voor het opslaan de vraag krijgt wat je met het bestand wilt doen, moet je ervoor kiezen om het bestand op je computer te kunnen afspelen en dus niet op een Pocket PC of Smartphone.
Daarna kun je vast wel kiezen voor .asx.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nogmaals gekeken bij een nieuw aangemaakte fotoserie. Echter ik kan tijdens het opslaan niet voor een andere extensie kiezen dan wp3.
Deze extensie wordt niet herkend door media player 10.
Wat nu ?
 
Wp3

Hoe is het mogelijk een wp3 bestand te converteren, zodanig dat het op een CD-rom of DVD kan worden gezet en het via de normale DVD reaconder op de TV kan worden afgespeeld?
 
hoi,

Bij mij slaat hij het project idd ook op als WP3, maar het verhaal zelf als WMV.

Is dat bij jouw ook zo??

zie bijlage

gr leon
 

Bijlagen

  • photostory.jpg
    photostory.jpg
    53,7 KB · Weergaven: 97
wp3

heb je al een antwoord gekregen op je vraag, want ik heb hetzelfde probleem.
groeten
 
wp3

De opzet van het programma is nogal eenvoudig. Als je direct "project opslaan" aankiest, krijg je niet de mogelijkheid om de extensie van het bestand te wijzigen. Loop door met de keuze "volgende". Nu kan de extensie worden omgevormt naar .wmv. Weer bevestigen met "volgende", anders wil ie weer als wp3 bestand opslaan.....succes
 
Photo Story3

Kan iemand mij helpen met het vinden van een bewerkingsprogramma om een bestand van Photo Story3 om te zetten naar een bestand zodat ik deze op een DVD af kan spelen.
De help functie van Photo Story3 vermeld dit:

"Als u het verhaal wilt opslaan op de computer en er vervolgens een vcd (video-cd) of een dvd van wilt maken, selecteert u in het dialoogvenster Instellingen het aanbevolen profiel voor uw vcd- of dvd-speler. Importeer het verhaal vervolgens in een ander vcd- of dvd-bewerkingsprogramma dat WMV-bestanden ondersteunt, en brand het verhaal op een cd of dvd."

Bvd
 
ik werk met photo story 3,maar het lukt mij niet om afbeeldingen te importeren
-als ik op de betreffende link klil gebeurt er niets-wie kan mij helpen
 
Photo Story3

Ik werk ook met Photo Story 3 en ik heb via WinAviVideoConvertor versie 7.1 het bestand WMV omgezet naar een VOB bestand. Dit bestand kan ik via mijn DVD speler afdraaien op de Televisie.
 
Laatst bewerkt:
photostory

Hallo,

Ben hier nieuw op het forum. Wij hebben ook een voorstelling gemaakt met Photostory en deze is goed gelukt.
Nu willen we deze plaatsen op onze website maar krijgen steeds de melding dat ze in jpg moet gemaakt zijn. Onze foto's zijn wel in jpg maar ik denk na Photostory te hebben gebruikt niet meer.

Weet hier iemand een antwoordje op hoe dit op te lossen is of wat doen we verkeerd?
Bedankt en groeten
Ribrajo
 
hoi,

Bij mij slaat hij het project idd ook op als WP3, maar het verhaal zelf als WMV.

Is dat bij jouw ook zo??

zie bijlage

gr leon


mijn verhaal heeft ook de letters WMV achteraan.
Heb dit op dvd-rw gebrand maar kan deze toch niet afspelen via dvd-speler op TV
wat is er nog fout?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan