Avi film op DVD maar niet met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
hallo,

Ik heb een AVI film op mijn harde schij,f gemaakt met een camcorder. Nu wil ik deze op DVD branden maar niet met NERO omdat ik daar de grootste problemen mee heb (vastlopen en dergelijke)
Zijn er geen andere makkelijke programma's om dit te kunnen doen. Liefst Freeware natuurlijk......

Raymond
 
Wil je 'm als AVI op de DVD hebben of wil je 'm "vobben" en "bubben" ?
 
Ik wil hem gewoon branden in één keer zodat ik hem gelijk op mijn DVD speler kan afspelen. Vobben? Bubben?? Wasda?:eek:
 
Klik ?

Wat 't vobben en bubben betreft: stop eens een DVD'tje in je brander en vraag de op de DVD staande bestanden eens op (in de verkenner)
 
Even los van je vraag m.b.t. een brandprogje, vind ik je probleem m.b.t. Nero ook best wel interessant.......

Nero staat nu niet direct bekend als een "zorgenkindje". Heb jij mogelijk nog andere brandprogjes op je hdd geinstalleerd staan ? (Zoals bijv. iets van Roxio -Easy CD-Creator-? Het is namelijk WEL bekend dat Nero en Roxio elkaar nog wel eens willen "bijten" als ze elkaar tegenkomen op een en dezelfde hdd)
 
Nope, verder staat er niks op.
Maar Nero Vision Express loopt gewoon constant vast!!!
 
Bijzonder,
ik heb sinds enkele weken Nero 6, inc. Vison Express en dat werkt echt perfect, misschien dat een herinstallatie aan te bevelen is ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan