JPG in Magix music ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
181
Ik gebruik magix music maar als ik een map opend met mp3 bestanden staan daar ook jpg bestanden bij.
Maar als ik via verkenner naar de map toe gaat zie ik ze niet ???????? hoe kan dat .:eek:
 
Kijk eens naar het voorbeeld in de bijlage.
Een map vol mp3'tjes, maar je ziet ze niet, omdat er bij Bestandstypen staat aangegeven dat er alleen afbeeldingen moeten worden getoond.
Als je in dat vak kiest voor Alle bestanden zie je wél alles.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Werkt het bij hem juist niet andersom?
Hij ziet ze wél in zijn programma maar niet in zijn map.

Ben het met je bijlage eens Guus, maar dat werkt toch niet als je gewoon via de verkenner kijkt?
Ik bedoel: in je verkenner zie je toch bijna alles wat in die map zit (op verborgen bestanden na) Of zit ik nou fout? :eek:

Gr Daan
 
Geplaatst door Forza Utreg
Werkt het bij hem juist niet andersom?
Of zit ik nou fout? :eek:
Nee, je hebt gelijk; IK zit fout - had het niet helemaal goed gelezen.:)
Dan is het wel een heel raar probleem.

Guus.
 
Ik zie ze wel in magix maar niet in de map zelf.
Dat vond ik dus ook heel raar vandaar de vraag hiero.
En als ik de map helemaal leeg haal en weer naar magix ga zie ik nog steeds de jpg staan , het zijn foto's van cd covers zo te zien .
 
Laatst bewerkt:
Misschien heeft humpy die jpegs verborgen???
Anders is het inderdaad heel vreemd.

Humpy...kun je een screenshot plaatsen van Magix en de betreffende map?
 
Druk op je PrintScreen toets van je keyboard en plak dat dan in je favo beeldprogramma zoals:
  • Paint (zit standaard in windows)
  • Photoshop
  • Paint shop pro
  • Irfanview...al weet ik niet zeker of dat kan
Sla op als Jpeg en voeg die bij als bijlage in je volgende post.

let op: bijlage mag/kan niet groter zijn als 100KB
 
Ik geloof nie dat dat hier werkt ik is er nog ff druks mee .
 
Dit zijn de bestanden die windows media player erbij zoekt zeg maar. Als je een muziek bestand afspeelt en windows media player zoekt ontbrekende informatie bij dat bestand o.a. de cd cover, komt die in die map te staan. Ik heb ooit wel die bestanden in de verkenner gezien, maar hoe dat weet ik niet meer. Ik geloof iets met systeembestanden ook weergeven ofzo.
 
Als je nero hebt zie je ze ook staan, de covers van de cd's waar de mp3's van zijn. Idd een cadeautje van mediaplayer.:)
 
Maar kan ik die bestandjes ook verwijderen zonder de hele map weg te doen?
 
Laatst bewerkt:
Verwijder ze gewoon in nero. Als je NERO hebt, dan heb je rechts (meestal) je mappen staan en links je compilatie, ga bij die mappen naar die bepaalde map en verwijder de fotobestanden. Je kan, om het niet meer voor te hebben in de toekomst, deze optie ook uitzetten in MS mediaplayer als ik het goed heb.

Groeten, James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan