mp3 op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
150
Ik heb mp3 bestanden op een dvd gezet, maar helaas speelt mijn dvdspeler deze niet af. Weet iemand een oplossing?
 
Worden mp3 bestanden wel ondersteund door de dvd speler? dat als eerste, zo ja dan zou je moeten kiezen voor maken van audio dvd bij een brand programma.
Mischien dat je als gewoon data moet branden maar dan moet je wel kiezen voor je dvd station als brander en daar een dvd in stoppen.
 
Dat ik er een audio dvd van kan maken dat wist ik al, maar het gaat mij erom om mp3 op een dvd te zetten, dan moet het mogelijk zijn om er zo'n 500 op te zetten en bij audiobestanden is dat niet zo want die nemen veel meer ruimte in.
 
ik brand wel eens een cd rom vol met mp3 en doe dit zoals jjw zegt als data.
maar je dvd speler moet dan wel mp3 herkennen natuurlijk.
 
Mijn dvdspeler kan mp3 afspelen.
En een cd met mp3 betsanden speelt hij ook wel af.
Maar ik vraag (graag wel lezen wat ik vraag) mp3 bestanden op een dvd, die speelt hij niet af.
Nu jullie weer.
 
Niet zo hanig Haan50. We zitten hier geen geld te verdienen!

Dit onderwerp is al ettelijke keren aan bod geweest.
Ook al beweert het boekje van je dvd dat het mogelijk is, het hoeft niet zo te zijn dat het ook lukt.
Mij lukte het met Nero niet.
Wel met AudioDvdCreator.

Als je dus zoekt hier in Helpmij naar het woord AudioDvDCreator dan kom je zeker bij dat bericht.
 
Dat is een heel mooi vervolg antwoord van Elisa.
 
Ik heb van iemand een dvd gekregen helemaal vol met mp3 en die doet het wel op mijn dvd-speler.
Maar als ik de mp3 zelf op een dvd zet doen ze het niet.
Heeft iemand een oplosing?
 
Vragen hoe deze persoon het heeft gedaan en waarmee.
Anders zul je toch eens AudioDvdCreator moeten proberen.
 
Sorry hoor maar ik denk dat je toch wel snapt dat ik dat al gevraagd heb.
 
Dan snap ik niet waarom je het hier nog vraagt.
Gaf die man/vrouw dan geen zinnig antwoord? :8-0:
Het lijkt me zo simpel als wat.
Haar/zijn methode werkt. Nou, dan neem je die toch?????
 
Hier heb ik dus geen zin in, volgens mij snap jij er niets van. Ik hoop dat iemand anders mijn vraag kan beantwoorden.
 
Ik heb van iemand een dvd gekregen helemaal vol met mp3 en die doet het wel op mijn dvd-speler.
Het lijkt me toch wel een duidelijk conclusie van me dat je het dan moet doen zoals deze persoon.

Of jij denkt dat we alles kunnen weten. We zitten hier wel naar een papiertje te staren en moeten ons in zien te leven in de problemen van de andere persoon.
Jij onderschat dat een beetje.
We weten niet of het een plus of min dvd is.
We weten niet of het met een plus of min is gebrand.

Het gaat erom dat jij zelf achterhaalt HOE die persoon dit heeft gedaan want DAT werkt blijkbaar bij jou.
Dus........welk brandprogramma.
Welk type brander heeft hij.
Welk merk heeft zijn dvd.
Enz enz.

Vertel me nou niet dat ik geen geduld heb :evil:
 
Geplaatst door haan50
Hier heb ik dus geen zin in, volgens mij snap jij er niets van. Ik hoop dat iemand anders mijn vraag kan beantwoorden.
Ik denk dat niemand 'em snapt! Tja, wat wil een mens met volgende info:
Ik heb mp3 bestanden op een dvd gezet, maar helaas speelt mijn dvdspeler deze niet af. Weet iemand een oplossing?

Zvg, James
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan