Photoshop 7.0 boeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

KAL EL Limited.

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
66
Hoi,

Ik wilde vragen of iemand hier een goed boek kent dat ik kan gebruiken om photoshop te leren gebruiken, of misschien wat software tutorial voor Photoshop?

Iemand een idee.

Groetjes.
 
Photoshop 7 voor Dummies.
Een erg duidelijk en overzichtelijk boek.
ISBN-90-430-0656-4

Succes,
Fonz :thumb:
 
Met Tutorials bedoel ik software programma's die je met filmpjes en gesproken commentaar begeleiden.

Ik heb eens een keer "Total Training Photoshop: Tips and Tricks". gevonden en gedownload, erg goed, je wordt door een beroemde professionele fotograaf/photoshop gebruiker begeleid. Alleen je moet behoorlijk gevorderd zijn wil je het volgen.

Ik ben derde jaars student FotoAcademie en ik weet wel veel over fotografie en dan is zo'n "voor Dummy's" boek erg "dom", ik heb er doorheen gebladerd en vond het maar niks.

Ik heb nu mijn eigen filmscanner aangeschaft en ik wil er graag een boek bij dat ik kan combineren met Photoshop 7.0 en mijn bijna professionele kennis over fotografie.

De flashfocus serie ziet er goed uit.
 
Wanneer je zoals je zegt veel van fotografie afweet en de Training al gevolgd hebt middels een gedownloade tutorial, waar heb je dan in vredesnaam een boek voor nodig?
Misschien is het dan handig om voortaan je vraag wat duidelijker te stellen.
Je zegt zelf al dat de Flashfocus een goede serie is.
Excuses voor het feit dat ik niet direct uit je vraag begreep dat ik met een bijna professional van doen had.
Excuses dat ik probeerde te helpen.

Succes,
Fonz(een professional)
:thumb:
 
Hmmm,

Ik heb wel een zooitje site in mijn favorieten staan voor Photoshop.
Deze site heeft veel tuts over foto bewerking. (effects en retouch)

Misschien heb je daar wat aan?