MP3 CD splitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

myfajalobi

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
23
Ik heb een MP3 cd van ca 138 MB aan een stuk bestaande uit nummers van verschillende artiesten.
Kan een audio CD branden 1 op 1, nadeel ik kan dan niet shuffelen of naar volgende nummer switchen.
Weet iemand een goede prog om die 138 MB op te delen naar de nummers op de CD.


Groet,

myfajalobi
 
ik geloof niet dat ik de vraag helemaal begrijp ? Zitten alle nummers aan elkaar vast en is het (ook in de verkenner) 1 track of zijn in de verkenner losse nummers zichtbaar ?
 
Vroeg me eigenlijk ook al af of zo'n progje bestond, zou handig zijn. Ze zouden het moeten uitvinden.
Groot mp3 bestand erin, eindes van elk liedje aanduiden, en dan op Splitsen duwen.
Spijtig dat het niet bestaat.
Wat je wel kan doen is ze handmatig verknippen in audacity. Maar da's natuurlijk wat werk.
 
Ja er zijn er verschillende maar de een pakt weer andere ALBW aan dan de andere.

Alba Extractor
(werkt het best op het moment, pakt in een keer uit, pakt ongeveer 60% van de ALBW uit)

AlbumUnpacker
(werkt het slechtst, pakt ook in een keer uit)

AlbumWrap Extractor
(zit er tussen in, ook een uitpakker in een keer)

Als ik het hiermee niet red dan pak ik MP3DirectCut.
Je laat de stiltes opzoeken en knipt. Maar......je moet het altijd nalopen want soms staan de aangegeven knippen precies door je song heen.
Ik doe het dus liever handmatig.

Maar, alles bij elkaar is het een handige combinatie.
 
Laatst bewerkt:
Is dat alles wat je te zeggen hebt? :p
Er hoeft niets meer uitgevonden te worden.:)
 
Oh Elisa, wat vind ik het prachtig dat je deze software voorstelde, nu ben ik volledig in de wolken.
Ik beschreef maar effe een software dat ze zouden moeten maken, en raad wat? Hij was al uitgevonden!!!

YOU MAKE MY DAY!

beter?:D :thumb:
 
:D :D :D
Dat klinkt best wel eens leuk voor de verandering :love:
 
thanx allemaal, ik ga het van het weekend proberen...eerst natuurlijk die progjes ergens vandaan halen.

Greetz,

myfajalobi
 
Gewoon intypen met Google. Ik sla nooit meer iets op. Het gaat zo net zo simple. Plezier ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan