2avi=1dvd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Hoe maak je van twee delen AVI-video een compleet geheel waarna branden op DVD.
 
ja dat klopt, maar spelen ze dan gewoon zo af dat het één film lijkt en kan ik er gewoon een ondertitel dan onderzetten?? Toen ik het deed met nero was het geluid overigens niet lipsynchroon. Het valt echt allemaal niet mee....met al die progs... altijd wel wat fout
 
Hm alweer een proggie erbij maar dat volstaat lijkt me...maar toch zoveel gedonder en dan nog niet goed is alleen voor een hobbyist de moeite waard, dat leek ik te worden want het was wel een soort uitdaging al dat geknutsel........maar als ze dan nog een halve seconde te laat of te vroeg beginnen te ***len dan click ik liever ff door naar bol.com, bedankt verder maar weer..
 
Eerst alleen dat downloaden al met 5-40 kbs zit je zolang te wachten dat de dvd inmiddels al bij het kruitvat ligt, maar na dat lange wachten voel je je toch redelijk opgewonden als je beeld krijgt, dan met al die proggies, voor elk probleem wel een, de subs eronder en dan krijg je het. Te snel te langzaam te vlug, is het frame rate is het dit of dat?? Ik weet het niet meer, tot nu toe ben ik geen enkele prog tegengekomen dat die kardinale constateringen automatisch deed, framerate en wat dies meer zij of zoiets... ik blijf maar ff doorzeuren... levert altijd wel weer iets op ik hoop mijn ongelijk..
 
Als ik het goed begrijp

Heb je twee AVI's die je achter elkaar wilt zetten om er 1 Film van te maken om op DVD te branden?
Capture de twee AVI's in bv WIN dvdcreator of Ulead videostudio (zelfs Pinnacle). Sleep ze naar de tijdlijn en branden maar.
Als het gaat om iets anders laat het me weten, misschien weet ik dan iets anders.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan