*.rm op videodvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal1234

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2001
Berichten
176
Ik heb een aantal videoclips op mijn computer staan en die wil ik graag op een DVD zetten zodat ik ze op de tv kan kijken. Nu is er alleen één probleem: de bestanden zijn realmediafiles (*.rm).
Heeft iemand enig idee welke software ik kan gebruiken om deze bestanden zo om te zetten dat ik ze succesvol op een video DVD kan branden?


Met vriendelijke groet,
Pascal
 
Je kunt met Nero niet de files importeren, worden ze niet herkend als video bestand?
Ik heb tot nu toe met Nero nog elk videobestand kunnen inlezen om te branden.
 
Neej, als ik Nero opstart en aangeef dat ik een VideoDVD wil maken dan krijg je een audio en een videosubmap te zien, wanneer ik dan de bestanden naar de videomap wil schuiven begint Nero te zeuren dat er alleen *.vob files in mogen...
 
Eerst via een authoring tool gaan, die zet die rm -bestanden wel om naar ifo e.d.:)
Probleem 1: vind maar eens een goede authoring tool gratis.
Probleem 2: vind maar eens een converter die rm gratis omzet naar een bekender bestandstype.

Iemand een voorstel?
 
Het hoeft niet perse gratis, ik ben wel bereid er voor te betalen :)

Iemand dan een idee voor een goede betaalde authoring tool die ik dan kan gebruiken en die zeker het rm-formaat ondersteunt?


Groeten.
Pascal
 
1. Gebruik RM converter (www.rmconverter.com) om je rm bestanden naar mpeg te zetten, kies de onderste optie (DVD pal) en zet je bestanden om.
2. Gebruik deze handleiding om je mpeg naar DVD te zetten. Je hoeft enkel het deel te lezen vanaf die DVDauthor.

SUCCES!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan