programma die een dj cd speler simuleert

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

ik ben op zoek naar een programma die de cd spelers van een dj vervangt dus die dan bijde cd spelers via 2 kanten (front en back sound) kan spelen (dus CD speler 1 front cd speler 2 back)en dan ook de pitch en dergelijke op het scherm heeft en dan liefst dat ik ze kan afspenen en stoppen via toetsenbord

wie kent zo een programma

alvast bedankt

greetz... lefty999
 
Geplaatst door slofje
Zoek eens naar BPM studio....
bpm werkt niet zo fijn voor alleen cd's te gebruiken en ik zou graag van de HD lijst af zijn 1 duidelijke cdspelers lijst met duidelijke knopjes
 
deze laad geen cd's he ;) en ondersteund geen *.cda (cd's dus niet)
 
Laatst bewerkt:
Had ik verder ook niet gecontrolleerd. Had het progje toevallig nog op de schijf staan.

jammer dan.
 
ik moet dus een programma die 2 cd's kan lezen op 2 verschillende kanalen (front en back) en die ik zo als een cd speler kan beluisteren (volgende vorige )en dan ook een pitch erbij
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door lefty999
daar kan ik de tracks niet afgaan en maar een cd afspelen

Dan denk ik dat je best even een discoteek binnenstapt, die zulk programma, en ook een touchscreen hebben, en dan vragen welk programma ze gebruiken. Maar of ze je dit willen vertellen?

Het bestaat zeker. Heb het reeds in werking gezien. Maar zij wilden het ook niet vertellen. Werkte hetzelfde als een analoog mixing panel. je kon ook nog de input kiezen, platendraaier of cd.

Dus ik zou het niet meer weten nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan