digitaal capturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jef wagen

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Berichten
6
Het digitaal capturen vanuit een DV camera levert mij voortdurend problemen op. Mijn camera (Sharp VL-SD20)aangesloten via firewire, wordt door Windows XP herkend, maar met mijn computer, Medion 8383, met diverse geschikte beeldbewerkings programma's, ( Nerovision, Powerproducer, Powercinema) lukte het me niet om digitaal beeld binnen te halen. In Powerproducer neemt ie 6 seconden op en stopt daarna. In Moviemaker wordt de camera de ene keer wel de andere keer niet herkend. En als ie herkend wordt neemt ie beeld niet goed op. Bij een vriend lukte het me wel: op een computer met Windows XP zonder SP2 met MovieMaker versie 1.1.Wie kan me zeggen hoe ik XP kan downgraden zodat ik zonder SP2(en dus met Movie Maker 1.1) kan werken?
 
XP kun je niet downloaden.
Deze zul je moeten kopen.
Maar misschien kun je studio 9 van pinaccle gebruiken.
Daar zit meer in dan het pakketje van windows.
 
Volgens mij heeft hij XP al, maar wil hij 'em downgraden.
Heb je Moviemaker 2 geprobeerd?
Ik werk met een analoge camera en heb een capturecard nodig, heb je die niet nodig meteen digitale camera?

Fonz
 
Je kan inderdaad zonder capturecard digitaal capturen, maar met Movie maker 2 geeft dat nou juist de problemen, volgens mij veroorzaakt door SP2. Ik heb ook een capturecard en analoog capturen gaat zonder problemen. Overigens ook Pinnnacle (van een vriend geleend) wil niet digitaal capturen.
 
Als je pas later sp2 erop gezet hebt dan kan je systeemherstel proberen. Misschien helpt dat.
 
Als je pas later sp2 erop gezet hebt dan kan je systeemherstel proberen. Misschien helpt dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan