weer media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
187
Ik heb altijd problemen met de media player. Een tijdje terug had ik een vraag geplaatst maar uit die pc is een steekvlam geschoten nadat ik realplayer erop gezet had... Weet niet of het met mekaar in verband staat :evil:

Nu heb ik dus een nieuwe pc waar weer geen media player op wil... Ik heb nu windows ME en ik heb geprobeerd om wmp 7.1 erop te zetten. Dan kreeg ik het icoontje op het bureaublad en alles, maar hij stond niet in dat lijstje met software in het configuratiescherm, als ik het aanklikte of iets af wilde spelen, gaf ie aan dat ie een inwendige (OID) fout had en niets kon doen.
Ik begrijp er echt geen fluit meer van. Realplayer durf ik niet want daar is het bij mijn vorige pc dus fout gegaan.

Graag hulp :(
 
Al geprobeerd om eerst een windows update te doen?
Misschien verhelpt dat het probleem.
 
Geplaatst door irislouise
maar uit die pc is een steekvlam geschoten nadat ik realplayer erop gezet had... Weet niet of het met mekaar in verband staat :evil:


Dat lijkt mij vrij sterk :) Software programma installeren en daarna een steekvlam ? No way, zal wel een andere oorzaak gehad hebben.
 
Jaha weet ik wel maar t feit is dat niet al te lang nadat ik dat erop had gezet er een steekvlam uit de computer schoot.
'T was trouwens wel spannend! :D

Media player staat er nu op maar reageert heeeeeeel langzaam :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan