film in het zwart/wit na branden dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijntjuhboz

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Berichten
7
Hallo iedereen,

ik heb nu al 2x een gedownloade dvd proberen te branden, dus eerst even rippen met VSO DivxtoDvd, en daarna met Nero branden. Elke keer als ik hem wil bekijken op de dvd speler is de film in het zwart-wit. wie kan mij helpen dit op te lossen? graag een reactie op mijn e-mail adres: martijnboz1989@hotmail.com
alvast bedankt
 
Helpmij is er voor ons allemaal, dus als iemand je helpt,lijkt het me duidelijk dat dit op het forum wordt geplaatst;)
 
help me dan!! niet aleen maar commentaar geven!

ja help me dan, en niet aleen maar mensen bekritiseren!!
 
dat is toch de bedoeling van deze forum iedereen helpen en niet alleen per e-mail;)

info
 
Zeg vriend, ik weet niet wat je onder kritiek verstaat, maar de opmerking van Bas9 is dat zeker niet.
Leer eerst eens hoe je op een forum dient te gedragen als nieuw lid.
 
Hoe heb je de dvd-speler aangesloten op de tv? Op de av-aansluiting heb je veelal problemen (o.a. z/w beeld), scart is beter. Soms ligt het ook aan het merk dvd dat je gebruikt. Heb je trouwens wel in het PAL-formaat gebrand? Tenslotte kan het ook nog aan je scart-kabel liggen (als je die gebruikt dan)
 
hey,

ik gebruik idd een scart kabel. deze zit wel goed volgens mij want gewone dvds speelt ie wel af in kleur!!
ik zet m om in standaard gebruik pal 25 fps. wat nu?
 
Probeer eens of je een gebrande dvd van een vriend of kennis kan lenen die het bij hem/haar zeker doet. als die het bij jou ook doet kun je proberen om jouw dvd bij hem of haar af te spelen. Op die manier kun je zien of het aan je dvd's of dvd-speler ligt. Ik heb gemerkt dat sommige dure merk dvd spelers dit probleem hebben, terwijl de allergoedkoopste japalogische dvd-spelers het wel in kleur afspelen.
 
platiinum zeker niets mis mee,vind ik vrijwel een van de betere
heb je op uw pc kleur
 
nouw t ligt als volgende: ik heb 2 weken geleden van een vriend een film gekregen, en heb hem gekopieerd op de platinum dvd-r. hier was hij wel gewoon in kleur. hij speelt de dvd nog steeds af in kleur.
 
nog steeds niet opgelost, wat is er mis?

wat is er nouw mis, kan er niemand mij helpen?? 14 dagen na mn bericht heb ik tnog steeds!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan