subtitle

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Berichten
241
ik heb een film gedownload en daar zit een srt file bij. deze lopen als ik subtitled mediaplayer van subsync kijk perfect parallel.
Hoe kan ik deze film nu op cd branden zodat ik hem op mijn dvd speler af kan spelen ipv op de tv.
moet ik dan gewoon het avi bestand en het srt bestand op cdrom branden?
wie kan me helpen.
groeten rene
 
Ja, als data branden op een cd'tje.

Je dvd speler moet dat wel ondersteunen(divx enz).
 
Beste pionok,

Ja, als data branden op een cd'tje.

Je dvd speler moet dat wel ondersteunen(divx enz).

Lekker Informatief !!!!

Het eerste wat je nodig hebt is de DirectVobSub, althans misschien heb je het al. anders kan je het hier downloaden:http://www.freecodecs.net/files/vsfilter_20050321.zip

Wat hiervan de bedoeling is als je de Film samen met de ondertitel .srt, in hetzelfde map plaats, (samen moeten ze wel dezelfde naam hebben anders werkt het niet, b.v. Hostage.avi ondertitel is dan >>>>Hostage.srt dan kan je het met bijna elke Media Player zoals WMP10, BsPlayer het afspelen,

Nu wil jij de Film samen met de ondertitel op een CD/DVD branden dat kan, maar moet je eerst de ondertitel permanent onder de Film plakken.

Dit is de Makkelijkste manier, met het programma WinAVI,>>>http://www.winavi.com/video-converter.htm

WinAVI plakt de ondertitel permanent aan de film vast,
waarna je het gelijk kan branden.

mocht je het op een CD willen zetten dan kan het zo zijn de je het op een andere manier moet doen, met VirtualDUB >>>>http://divxstation.com/article.asp?aId=100

Wens je veel succes,,,,
 
Geplaatst door SickWithIt

Lekker Informatief !!!!

Pionok vroeg toch of hij die srt bestand en de avi film op een cd kon branden.

En ja dat kan (gewoon in nero of een ander brandprogramma een data disc maken en de srt bestand met de avi film branden)
, mits je dvd speler dat ondersteund. Die van mij is een philips 360 en darmee kan je de srt bestand kiezen als ondertiteling.

Dus pionok ik vraag je hierbij, welke dvd speler je hebt. Mischien kan die ook divx filmpjes afspelen. Dan hoef je al die stappen niet eens te doen(met respect sickwithit).

Peace
 
Laatst bewerkt:
M'n excuses Fat Tony, nadat ik de vraag van pionok
weer gelezen heb, zie ik het,

gelijk even een vraagje aan u, dus als je een
AVI File samen met een SRT File, Brand als een Data Disc met NERO bijvoorbeeld,
Speelt je DVD Speler het af met ondertiteling eronder, !!!!

Maar moet de AVI File zowel de SRT File dezelfde naam bevatten,

gaarne wacht ik op uw antwoordt.

Alvast Bedankt.
 
ik heb geprobeerd om het te branden,maar dan kan ik hem niet afspelen. ik ben er al achter hoe ik hem wel kan afspelen. ik ben hem nu aan het converteren met tmpgenc. In ieder geval bedankt voor de hulp.
groeten rene
 
Geplaatst door SickWithIt


gelijk even een vraagje aan u, dus als je een
AVI File samen met een SRT File, Brand als een Data Disc met NERO bijvoorbeeld,
Speelt je DVD Speler het af met ondertiteling eronder, !!!!

Heerlijk dat je me aanspreekt met u (ben 18).

Ikzelf geef het dezelfde naam maar het hoeft niet voor de dvd speler(ik praat over die van mijne, want daar kan je de srt file kiezen die je wilt gebruiken).

Ik geef het dezelfde naam voor als ik het wil bekijken op de pc(windows media player of bsplayer).

En pionok ik hoop dat het lukt.
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan