premiere pro 7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelj

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
144
Hi,

Ik werk met Premiere Pro 7.0 onder XP-Pro SP2, maar heb daar een heel raar probleem mee.
Als ik een nieuw project open, de juiste settings kies, een projectnaam intik en op OK klik, terminate het programma, zonder enige melding.
De nieuwe projectfile is wel aangemaakt.
Hetzelfde gebeurt op willekeurige momenten tijdens het video-editen: weg programma. Ik ben dus eigenlijk verplicht om na elke handeling te saven.
Ik heb XP-Pro nog een keer geïnstalleerd, op een andere partitie, en daar alleen Premiere geïnstalleerd. Hier lijkt Premiere wel goed te werken, hij knalt er in ieder geval niet uit na het aanmaken van een nieuw project.
Ik krijg door dit alles de indruk, dat het probleem veroorzaakt wordt door één van de andere geïnstalleerde programma's, maar dat zijn er nog al wat en het zal een heidens karwei worden om te achterhalen, welk prog de boosdoener zou kunnen zijn.
Dus zoek ik iemand, die een soortgelijke ervaring heeft en mij een aanwijzing kan geven, in welke richting ik het zou kunnen zoeken.
Alvast bedankt,

Marcel

Met behulp van DoRRon, "Schakel eens alle overbodige processen uit", heb ik het probleem op kunnen lossen. Het bleek het freeware-progje "allchars for Windows" te zijn, een heel handig progje, om accenten en andere bijzondere tekens te gebruiken (http://allchars.zwolnet.com). De laatste versie is 3.6.2 (die had ik dus), maar er is een bugfix-versie 3.6.3. Gedownload, geimplementeerd en Premiere werkt. Althans, hij knalt er niet meer uit bij het openen van een nieuw project, dus ga ik er maar van uit, dat ie 't verder ook goed doet.

Iedereen een prettige Paas,

Marcel
:) :p ;) :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan