Video roteren, maar hoe?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teddyberin

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2004
Berichten
28
Hallo mensen, ik heb een videofimpje gemaakt met mijn fotocamera en bedacht toen ik net aan het filmen was dat ik beter kon draaien. Aldus gedaan, maar nu wil ik het filmpje dus draaien zodat ik mijn beeldscherm niet hoef te draaien, maar dat lukt me dus met geen mogelijkheid. Zo makkelijk als je foto's kunt roteren zo moeilijk gata dat met video??? Ik ben vreselijk benieuwd of hier een oplossing voor is. Zou wel erg tof zijn om snel antwoord te krijgen, dan kan ik mijn DVDtje afmaken :D Alvast bedankt!
Greetz, Teddyberin
 
??????frame voor frame , ben je heel lang mee bezig!
Zou anders niet weten?
 
Geplaatst door Teddyberin
Hallo mensen, ik heb een videofimpje gemaakt met mijn fotocamera en bedacht toen ik net aan het filmen was dat ik beter kon draaien. Aldus gedaan, maar nu wil ik het filmpje dus draaien zodat ik mijn beeldscherm niet hoef te draaien, maar dat lukt me dus met geen mogelijkheid. Zo makkelijk als je foto's kunt roteren zo moeilijk gata dat met video??? Ik ben vreselijk benieuwd of hier een oplossing voor is. Zou wel erg tof zijn om snel antwoord te krijgen, dan kan ik mijn DVDtje afmaken :D Alvast bedankt!
Greetz, Teddyberin
filmpje even in Windows Movie Maker laden, vervolgens naar video effecten weergeven en effect op het geladen filmpje deponeren, bestandje opslaan...
klaar! :)
 
ook gevonden....

Thanks blub maar ik heb windows 98 :eek: dus geen movie maker, maar ik heb wat gevonden op internet, gratis proggie: virtual dub (www.virtualdub.org), dus het is gelukt. Valt trouwens niet mee om op die ouwe pc van mij (pentium III) dvd's te maken... ben uren bezig, maar goed, houdt je van de straat he ;) Bedankt en c u . Greetz, Teddyberin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan